اعلام زمانبندی رقابت های وزنه برداری یونیورسیاد 2017

با مشخص شدن زمانبندی دقیق رقابت های وزنه برداری بازی های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین تایپه، جابر بهروزی نخستین وزنه بردار کشورمان در این مسابقات، روز 31 مردادماه به روی تخته می رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بیست و نهمین دوره بازی های جهانی دانشجویان (یونیورسیاد سال 2017)  از ۲۸ مردادماه تا ۸ شهریورماه در کشور چین تایپه و در شهر تایپه برگزار می شود. یونیورسیاد چین تایپه در ۲۲ رشته ورزشی و ۲۷۰ ماده برگزار می شود که ایران در 8 رشته ورزشی در یونیورسیاد حضور خواهد داشت.

زمانبندی دقیق رقابت های وزنه برداری بازی های یونیورسیاد جهانی دانشجویان در کشور چین تایپه، مشخص شد. برهمین اساس جابر بهروزی ملی پوش دسته 77 کیلوگرم، نخستین وزنه بردار کشورمان در این مسابقات خواهد بود که از ساعت 16:30 دقیقه روز سه شنبه (31 مردادماه) به روی تخته می رود. همچنین در آخرین روز رقابتهای وزنه برداری نیز  محسن دادرس آخرین ملی پوش کشورمان در دسته 105+ کیلوگرم از ساعت 16:30 دقیقه روز جمعه (3 شهریورماه) به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

زمانبندی حضور وزنه برداران کشورمان در بازی های یونیورسیاد جهانی دانشجویان به ترتیب زیر است:

28 مرداد: مراسم افتتاحیه ساعت 19 در استادیوم تایپه

۳۱ مرداد: برگزاری رقابت دسته ۷۷ کیلوگرم از ساعت 16:30 دقیقه و حضور جابر بهروزی در این وزن.

۱ شهریور: مسعود چترایی و علی مکوندی در رقابت دسته 85 کیلوگرم از ساعت 16:30 دقیقه به میدان خواهند رفت.

2 شهریور: رقابت اوزان 94 و 105 کیلوگرم محمد زارعی ساعت ۱۴ به روی تخته می رود و میلاد رهبری نژاد و کیا قدمی ساعت 19 با حریفانشان به رقابت خواهند پرداخت.

۳ شهریور: رقابت دسته 105+ کیلوگرم و حضور محسن دادرس در این وزن از ساعت 16:30 دقیقه روی تخته می رود.

۸ شهریور: اختتامیه ساعت 19:30 در استادیوم تایپه

 

دیدگاه تان را بنویسید