پورموسوی: مصدومیت 7 بازیکنم به مربی بدنساز تیم ربطی ندارد

سرمربی تیم فوتبال فولاد می‌گوید که تیمش برابر نفت تهران تلاش می‌کند به نخستین برد خانگی برسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اکبر پورموسوی پیش از این دیدار تیمش مقابل نفت تهران گفت: فردا از بازی‌های سخت ما خواهد بود. نفت تهران همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. به درگیری‌های مالکیتی این باشگاه توجه نمی‌کنیم و با تلاش بازیکنان می‌خواهیم اولین برد خانگی‌مان را کسب کنیم.

او افزود: ما از روز اول که به باشگاه فولاد آمدیم هیچ قول و قراری نگذاشتیم. ما تاسف‌مان بیشتر از این است که در بازی با پرسپولیس نتوانستیم از بازیکنان اصلی‌مان استفاده کنیم. ما یک تیم جوان و خوب داریم. دو بازیکن نیاز داریم که یکی از آنها مهاجم است. ما تصمیم گرفتیم که با همین تیم ادامه دهیم تا در ادامه آن را تکمیل کنیم. اگر این اتفاق نیفتد با همین تیم، نیم فصل را پشت سر می‌گذاریم.

در مدتی که من در باشگاه فولاد هستم تماشاگران زیادی به تمرین می‌آیند و من ۸۰، ۹۰ دقیقه با آنها صحبت می‌کنم. اگر قول بزرگی بدهم کذب محض است. ما باید به آینده این باشگاه امیدوار باشیم. باید از این تیم حمایت شود تا به روزهای اوجمان بازگردیم.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه درباره انتقاداتی که نسبت به مربی بدنساز این تیم می‌شود گفت: از هفت بازیکن مصدوم ما، سه تای آنها به خاطر ضربه در تمرین مصدوم شدند. باقی بچه‌ها در اثر امری عادی مصدوم شدند که در بازی دوستانه اتفاق افتاد. فشار مصدومیت برخی از بازیکنانم طوری است که هفته بعد به ما می‌رسند. باید بگویم که مصدومیت بازیکنان ما به مربی بدنساز تیم ربطی ندارد. اگر رباط پاره شود مقصر مربی است اما درباره هر کشیدگی مقصر بازیکن است و باید مراقبت خودش باشد.

پورموسوی در پایان گفت: من به بازیکنانی که به تیمم آورده‌ام ایمان دارم و امیدوارم در ادامه کار بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید