حرف های مجید جلالی درباره جانشین منشا در پیکان

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید بازیکن خارجی مدنظر این باشگاه نپذیرفته است به صورت تستی در تمرینات پیکان حاضر شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی درباره شرایط تیم فوتبال پیکان پیش از بازی با پارس جم گفت: هفته اول بازی خوب انجام دادیم و امیدوارکننده ظاهر شدیم. تیم پارس هم با نتیجه ای که هفته گذشته به دست آورد نشان داد تیم قدرتمندی است و حتما کار سختی در پیش خواهیم داشت. ما داریم خودمان را کاملا برای این بازی آماده می‌کنیم.

وی درباره مشکلاتی که برای نحوه اسکان پیکان در شهر جم پیش آمده بود، تصریح کرد: تمام موضوع این بود که ما همانجایی که بازی داریم، اسکان داشته باشیم. نمی خواهیم قبل از بازی از هتل تا ورزشگاه یکساعت در مسیر باشیم. یک روز بعد از قرعه کشی لیگ از سرپرست تیم خواستم که میهمانسرای نزدیک به ورزشگاه شهر جم را برای ما رزرو کند. ما اقدام به این کار کردیم ولی روز شنبه این هفته خبر دادند که نمی توانیم در این میهمانسرا باشیم. حتی به من گفته شد این میهمانسرا شرایط متوسطی دارد که من هم اعلام کردم مشکلی نیست و فقط نزدیک ورزشگاه باشد. در نهایت همین محل برای اسکان ما فراهم شد.

سرمربی تیم پیکان در ادامه در خصوص جذب بازیکن خارجی و اینکه آیا توانسته بازیکنی را جانشین «گادوین منشا» کند؟ خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازیکنان خوبی مثل مرتضی آقاخان، مهدی مومنی، سعید صادقی و عاشوری را داریم که عملکردشان رضایت بخش است. حتی دو سه بازیکن جوان دیگر هم داریم که می توانیم با آنها به دل مسابقات برویم. شاید به یکی، دو نفر دیگر نیاز داشته باشیم ولی تا این لحظه هنوز بازیکن خارجی جذب نکرده ایم.

جلالی در خصوص اینکه پیش از این خبرهایی مبنی بر توافق پیکان با یک مهاجم خارجی منتشر شده بود، گفت: ما فقط با این بازیکن مذاکره داشتیم و این مذاکره نهایی هم شده است ولی موانعی وجود دارد که در حال رفع آنها هستیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سئوال که آیا این مهاجم خارجی نظر شما را از نظر فنی جلب کرده است؟ اظهار کرد: این بازیکن نپذیرفته که به صورت تستی در تمرینات پیکان حاضر شود و فقط سوابقش را دیده ایم. به او گفتیم بیاید ولی همانطور که گفتم یکسری موانع وجود دارد که باید رفع شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید