سیچلو: شکست برابر اندونزی تجربه‌ای بزرگ بود

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: شکست برابر میزبان و اتفاقی که روز گذشته برای ما افتاد تجربه‌ای برای یادگیری بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، خوان سیچلو پس از پیروزی برابر 3 بر 2 برابر استرالیا درخصوص این مسابقه اظهار داشت: اتفاقی که روز گذشته برای ما افتاد تجربه‌ای برای یادگیری بود. دوباره تکرار می‌کنم که همه باید به این تیم افتخار کنند، چراکه همه بسیار تلاش می‌کنند و دنبال یادگیری هستند. تا نیمه‌های شب گذشته بیدار بودیم تا دلیل شکست برابر اندونزی را پیدا کنیم و فکر می‌کنم کارمان موفقیت آمیز هم بود و اثراتش را امروز دیدیم.

وی ادامه داد: خدا کمک کرد همان اتفاقی که روز گذشته برای ما افتاد، امروز برای استرالیا افتاد. در ست پنجم بازی روز گذشته 5 اشتباه داشتیم، در حالی که در ست پنجم امروز اصلاً دچار اشتباه نشدیم. خوشحالم در تیمی هستم که تا جایی که توان دارند برای پرچم کشورش می‌جنگد. فردا هم این فرصت را داریم تا برابر تیمی مسابقه دهیم که در رده بزرگسالان بازی می‌کند و بسیار خوب است.

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران درمورد تغییر نفرات و اثرات حضور بازیکنان ذخیره در زمین خاطرنشان کرد: امروز قطعاً به دلیل تعویض‌هایمان پیروز شدیم. یک سری از بازیکنان که روز گذشته بازی نکرده بودند امروز این توانایی را داشتند که در ترکیب قرار بگیرند و خودشان را نشان دهند؛ به همین دلیل است که می‌گویم ما یک تیم هستیم.

سیچلو درمورد وضعیت سعید جواهری که در بازی امروز برابر استرالیا کمی آسیب دید، گفت:  وضعیت وی را باید بررسی کنیم؛ ضمن اینکه اسماعیل نژاد هم کمی مصدوم است. اسماعیل نژاد در تمام بازی‌ها با درد شدیدی که داشت بازی کرد و به همین دلیل باید بررسی کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید