حمدی‌نژاد: مسوولان نفت فقط بلدند کت‌وشلوار بپوشند و عکس یادگاری بگیرند/ با اسم فوتبالیست‌های بزرگ بازی می‌کنند

وقتی صاحب یک سوپرمارکتی را جلوی وزارت نفت دیدم واقعا خجالت کشیدم. این تیم به همه بدهکار است. آقایان بدون اینکه هزینه‌ای کنند به دنبال معروفیت هستند. چرا با اسم فوتبالیست‌های بزرگ بازی می‌کنید؟

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، وحید حمدی نژاد که به تازگی به تیم پارس جنوبی جم پیوسته با بیان مطلب فوق در مورد طلبی که از باشگاه نفت تهران دارد، گفت: مسوولان نفت فقط بلدند کت‌وشلوار بپوشند عکس یادگاری بگیرند. این آقایان صادق نیستند. این درست که شرکت نفت باشگاه را یک سال به نام شما سند نزد اما چرا به تعهداتی که خودشان داده بودند عمل نکردند؟ متاسفانه مسئولان نفت به دنبال معروفیت هستند اما نمی‌خواهند برای این کار هزینه‌ای انجام دهند.

«آنها با اسم فوتبالیست‌های بزرگ بازی می‌کنند» حمدی نژاد با بیان این جمله گفت: من به مسئولان نفت می‌گویم به همان کارهای قبلی خودتان برگردید و با اسم فوتبال بازی نکنید. من وقتی صاحب یک سوپرمارکتی جلوی وزارت نفت دیدم خجالت کشیدم. آقایان به همه بدهکار هستند. من از وزیر نفت گله دارم که چرا با ما جلسه نگذاشت و پای حرف‌‌های ما ننشست. مگر ما چه گناهی کردیم؟ ما فقط پیگیر مطالبتمان هستیم. مگر غیر از این است که نام نفت را سر زبان‌ها انداختیم و در جام باشگاه‌های آسیا از نام ایران دفاع کردیم؟ آقای زنگنه گفتند که موضوع باشگاه نفت به من ارتباطی ندارد. سوال من این است مگر آن هیاتی که تیم نفت را واگذار کردند زیر نظر وزارت نفت نیست؟

برخی بازیکنان با سابقه نفت با اینکه از این تیم طلب دارند، بدون اینکه حق و حقوق خودشان را دریافت کنند باز هم با این تیم تمرین کردند، حمدی نژاد در واکنش به این موضوع گفت: من با این بازیکنان صحبت کردم و گفتم با سر تمرین رفتن فقط خودتان را کوچک می‌کنید. بازیکن باید شان و منزلت خودش را حفظ کند. هنوز پول فصل قبل و ماقبل را نگرفته‌اند و با تیم تمرین می‌کنند. به نظر من این بازیکنان هم به خودشان بد کردند و هم به دیگر بازیکنانی که از نفت طلب دارند.

وحید حمدی نژاد در مورد تیم جدیدش گفت: در پارس جنوبی جم همدلی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و واقعا احترام متقابل بین اعضای این تیم برقرار است. من به این تیم امید زیادی دارم و خوشحالم که به این تیم آمدم. فکر می‌کنم امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و جزو پدیده‌های لیگ خواهیم بود.

مدافع پارس‌جنوبی در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی امسال مدعی قهرمانی لیگ هستند گفت: استقلال و پرسپولیس همیشه جزو اصلی‌ترین مدعی‌های قهرمانی هستند و امسال هم خوب یارگیری کردند. من به تیم خودمان هم خیلی امیدوارم و مطمئنم امسال عملکرد بسیار خوبی در لیگ خواهیم داشت.  

دیدگاه تان را بنویسید