مدافع یوونتوس در راه میلان!

لئوناردو بونوچی مدافع تیم فوتبال یوونتوس و تیم ملی ایتالیا احتمالا در این فصل تورین را ترک کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال یوونتوس در ابتدا این تابستان نقل و انتقالات بیشتر تمرکز خود را بر روی حفظ بازیکنان گذشته خود گذاشت و در ادامه با کمی تاخیر وارد بازار نقل و انتقالات شد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند این تیم موفق ایتالیایی حضور پر رنگ تری در بازار نقل و انتقالات داشته باشد این اتفاق رخ نداده و تاکنون تنها یک بازیکن راهی تورین شده است. 

داگلاس کاستا تنها بازیکن خریداری شده یووه است و احتمالا تا چندی دیگر شزنی و برنادسکی هم راهی این باشگاه شوند. با این حال یکی دو روزی است که اخبار ضد و نقیض و عجیبی از تورین به گوش می رسد و آن هم جدایی احتمالی بونوچی است. 

یوونتوس که در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ، جام حذفی و سری آ از خط دفاع بسیار خوبی سود می برد حالا در حال از دست دادن دومین بازیکن کلیدی اش در این پست است. دنی آلوز نخستین بازیکنی بود که تورین را ترک کرد، بازیکنی که در فصل گذشته نمایش فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت . حالا هم خبر می رسد که احتمالا بونوچی از این تیم برود. 

بونوچی در این فصل از رقابت ها به واسطه عملکرد فوق العاده اش از تیم هایی چون بارسلونا ، چلسی ، منچستر سیتی و میلان پیشنهاد دارد و ظاهرا به دلیل اختلافی که مدت هاست  با آلگری دارد احتمالا از یوونتوس جدا شود. بسیاری مقصد بعدی وی را میلان دانسته اند زیرا خانواده وی علاقه ندارند که ایتالیا را ترک کنند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید