کفاشیان: تمام تصمیم گیری ها بر عهده رئیس فدراسیون است

نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که دخالت در تمام موارد این فدراسیون و تصمیم‌گیری‌ها فقط به عهده رئیس است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی کفاشیان در خصوص برکناری علیرضا اسدی و جایگزین شدن محمدرضا ساکت به جای او در سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال این بود که تغییراتی در کادر اجرایی فدراسیون داشته باشد. با توجه به برخوردهای یک سال گذشته و پیش بینی اینکه ممکن است این برخوردها در یک سال آینده شدیدتر شود، تصمیم‌گیری این بود که ساکت که یکسری از کارهای اجرایی تیم ملی به عهده دارد، مسئولیت دبیر کلی را هم به عهده بگیرد.

وی افزود: تصمیماتی که از سوی رئیس فدراسیون پیشنهاد شده بود، بحث شد و در این خصوص صحبت کردیم و مورد تأیید قرار گرفت. در حال حاضر فضای مناسبی داریم. بهترین فضای فوتبال در اختیارمان است و تیم‌های ما همه در سطح جهانی هستند و مقام کسب کرده‌اند. در رنکینگ‌های مختلف صاحب بهترین جایگاه هستیم، بیشترین داوران و اعضا را در بخش بین المللی داریم و این فضا تنش‌های داخلی را نمی‌پذیرد. باید هماهنگی در امور اجرایی فدراسیون باشد و این هم جزو اختیارات رئیس فدراسیون است. برای همین مذاکراتی با اسدی داشتیم که به اتفاق بنده و تاج تفاهمی با او شد که از زحماتش تشکر کنیم. قرار شد وی به عنوان مشاور به فدراسیون کمک کند و ساکت هم امور دبیر کلی را به عهده بگیرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأکید شد هر بخش فقط باید کارهای مربوط به خودش را انجام دهد و قطعاً نباید در امور و کارهای دیگر دخالتی کند. تنها رئیس فدراسیون است که می‌تواند در همه موارد دخالت و تصمیم‌گیری کند. رئیس فدراسیون است می‌تواند پیشنهاد بدهد تا کارها انجام شود و بقیه باید در حوزه کاری خودشان امور را انجام بدهند و برای فوتبال قدم بردارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید