در تمرین پرسپولیس چه گذشت؟

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امروز نتوانستند تمرین این تیم را از نزدیک مشاهده کنند و به این مسئله معترض شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس که این روزها در دو نوبت برگزار می‌شود، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17:30 با حضور 22 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* علی‌رغم اینکه در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس هواداران این تیم در تمرین حضور داشتند، امروز از ورود هواداران به محل تمرین جلوگیری شد و آنها با درهای بسته مواجه شدند. اکثر هواداران از این موضوع بسیار دلخور بودند و به مسئولان حراست ورزشگاه شدیداً اعتراض کردند.

* تمرین ابتدا زیر نظر مارکو، مربی بدنساز آغاز شد و بازیکنان همراه با توپ به حرکات کششی و نرمشی پرداختند. سپس با نظر برانکو بازیکنان به 3 دسته تقسیم شدند، دسته اول به صورت 2 به 2 پاسکاری کردند، دسته دوم به کارهای ترکیبی در دروازه‌های کوچک روی آوردند و دسته سوم نیز دور زمین دویدند. این در حالی بود که جای بازیکنان مدام با هم تعویض می‌شد.

*در ادامه تمرین بازهم بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند، گروه اول شوت به سمت دروازه را تمرین کردند، گروه دوم رو به کارهای استقامتی همراه با توپ آوردند و گروه سوم نیز دوهای سرعتی و استقامتی در دستور کار قرار دادند.

* گادوین منشا، خرید جدید تیم پرسپولیس در تمرین امروز تیمش غایب بود. محمد انصاری نیز به دلیل مصدومیت امروز با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کرد و پس از مدتی محل تمرین را ترک کرد.

* کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم پرسپولیس که به تازگی قرارداد خود را با تیم پرسپولیس تمدید کرده است، امروز همپای هم‌تیمی‌های خود تمرین کرد و در اکثر دقایق نیز پا به توپ شد.

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس زیر نظر ایگورپانادیچ، مربی اختصاصی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداختند.

* در اوایل تمرین محسن مسلمان با ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان لحظاتی خوش‌وبش گرمی داشت و دقایقی نیز با هم شوخی کردند.

* امروز دوربین‌های تلویزیونی نیز برای پوشش تمرین تیم پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرده بودند.

* محمدامین اسدی، بازیکن جدید پرسپولیس که سهمیه زیر 23 سال این تیم است، به همراه چهار بازیکن تستی در تمرین حضور داشتند به همراه بازیکنان به تمرین پرداختند.

* اکثر هواداران پرسپولیس قبل از تمرین در خصوص وضعیت مهدی طارمی صحبت می‌کردند.

* رضا کرملاچعب بازیکن جوان فصل گذشته پرسپولیس که در این فصل از جمع سرخپوشان جدا شده، در محل تمرین حضور پیدا کرد و با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرد.

تمرینات تیم پرسپولیس در هفته جاری ادامه خواهد داشت و سرخپوشان روز چهارشنبه برای برپایی یک اردوی 10 روز راهی اوکراین خواهند شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید