علی مرادی: بیرانوند مشکلی با تمرینات انفرادی رستمی ندارد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: پس از ارزیابی عملکرد سرمربی موقت تیم ملی بزرگسالان در بازی‌های داخل سالن آسیا، درخصوص ادامه همکاری با او تصمیم گیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان جلسه شورای فنی این فدراسیون اظهار داشت: با توجه به اینکه درخواست شده بود سجاد انوشیروانی سرمربی مستعفی تیم ملی به جلسه امروز بیاید و در مورد این استعفا تجدیدنظر صورت بگیرد، عدم حضور او نشان داد که انوشیروانی نمی‌خواهد همکاری‌اش با فدراسیون تداوم داشته باشد و استنباط شورای فنی نیز این بود که او اعلام انصراف کرده است.

وی افزود: تمام اعضا به این نتیجه رسیده بودند که انوشیروانی به کارش ادامه بدهد. اما عدم حضور او باعث قبول استعفایش شد ضمن اینکه زمان نیز وجود ندارد و برهمین اساس با این موضوع موافقت شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: در جلسه امروز درخواست سرمربیگری محسن بیرانوند و محمد حسین برخواه صحبت شد. و همه اعضا متفق القول به این نتیجه رسیدند که بیرانوند سرمربی تیم ملی تا بازی‌های داخل سالن آسیا باشد. همچنین این مأموریت به او داده شد که برنامه ها و اقدامات لازم و کمک مربیان خود را به ما اعلام کند.

مرادی ادامه داد: او همچنین لیست نفرات را ارزیابی می کند و تا روز دوشنبه مهلت داده‌ایم تا اگر نیاز است وزنه‌برداری را از این لیست کم و زیاد کند. تا ما نیز سه شنبه لیست را اعلام کنیم. همچنین قرار است از شنبه هفته آینده فعالیت های سرمربی تیم ملی پیگیری شود.

وی در خصوص تمرینات انفرادی کیانوش رستمی و موضع بیرانوند در این خصوص گفت: ما در جلسه امروز به بیرانوند گفتیم که آیا با این موضوع مشکلی دارد یا خیر، او نیز عنوان کرد که هر کاری از دستش بربیاید و هر مساعدتی که لازم باشد انجام می‌دهد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص اینکه تمرینات انفرادی رستمی ممکن است به سایر وزنه برداران نیز تسری پیدا کند و آیا این موضوع نظم تیم ملی را بهم نمی ریزد، گفت: خیر این چنین نیست. بلکه به نظرم حتی زمینه هم بستگی را نیز ایجاد می کند. در دنیا وزنه بردارانی هستند که مربی بدنساز و آنالیزور خود را دارند اما باید اینگونه تمرینات تحت چهارچوب ها  و نظارت های انضباطی و رعایت احترام ها باشد.

مرادی در خصوص مدت زمان همکاری بیرانوند با تیم ملی خاطرنشان کرد: ابتدا باید کار او ارزیابی شود که اولین ارزیابی نیز مسابقات داخل سالن آسیا است. پس از آن برنامه کاری را برای آینده مشخص می کنیم.

وی درخصوص احتمال همکاری حسین رضازاده و کمک های او به تیم ملی گفت: هر کسی که بخواهد درهای فدراسیون به رویش باز است. فدراسیون وزنه برداری فدراسیون منعطفی است و می‌توانیم انتقادات را بررسی کنیم. ما از هر کسی که بخواهد به وزنه برداری کمک کند حمایت می‌کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: چهره‌های باتجربه ای در شورای فنی حضور دارند در واقع می توان گفت که بالای 500 سال تجربه در شورا وجود دارد و ما همه مسائل را با تعامل حل و فصل می‌کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید