قدوسی: کریمی تلاش می کند که شرایط تیم به خوبی پیش برود

سخنگوی باشگاه نفت تهران اعلام کرد که علی کریمی برای سرمربیگری این تیم دغدغه فردی و قراردادی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین قدوسی در خصوص مذاکرات باشگاه نفت تهران با علی  کریمی برای هدایت این تیم اظهار داشت: جلسه با علی کریمی از ظهر امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و وی در حال حاضر با مسئولان باشگاه در حال مذاکره است. جلسه امروز در حالی برگزار شده که چند روز پیش هم او جلسه‌ای را با مسئولان باشگاه داشت. البته پیش از این هم و یک ماه قبل با کریمی دو جلسه داشتیم که آن زمان باشگاه نتوانست خواسته‌های به حق او را برآورده کند.

وی افزود: دو گزینه در پیش داشتیم که گزینه دیگرمان حمید استیلی بود. مذاکراتی هم با این مربی داشتیم که در نهایت توافقی حاصل نشد و استیلی و باشگاه نفت تهران برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند. ما هم از استیلی و منشی که داشت، تشکر کردیم و امیدواریم از تجربیات او استفاده کنیم.

سخنگوی باشگاه نفت تهران درباره اینکه مذاکرات این باشگاه با علی کریمی چه زمانی نهایی خواهد شد، گفت: با کریمی هنوز قراردادی امضا نکرده‌ایم، چون مذاکرات در حال انجام است و امیدوارم باشگاه و کریمی در خصوص جزئیات به نتیجه مثبت برسند. کریمی بیشتر به مسائل تیم فکر می‌کند که شرایط خوب پیش برود و دغدغه فردی و قراردادی ندارد که این طرز تفکر جای تشکر دارد. احتمال سرمربی شدن کریمی بسیار زیاد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید