لیما: با سانتوس قرارداد دارم ؛ دیوانه نیستم با بارسا قرارداد امضا کنم

ستاره سانتوس به خبر توافق با بارسلونا و پیوستن به این تیم اسپانیایی واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لوکاس لیما یکی از استعدادهای جدید فوتبال برزیل است که در سانتوس بازی می‌کند و به تیم ملی هم دعوت می‌شود.

در فصل جابه‌جایی تابستانی خبرهای درباره علاقه بارسلونا به جذب لیما و حتی توافق دو طرف به گوش رسید که این باعث شد تا این بازیکن برزیلی واکنش نشان دهد.

 


او گفت:« من با سانتوس قرارداد دارم و دیوانه نیستم که با بارسا قرارداد امضا کنم. نمی‌دانم که چرا بعضی ها چنین سخنانی را نقل می‌کنند.
 وقتی من با سانتوس قرارداد دارم، چگونه خودم می‌توانم خبر از انتقالم به تیم دیگری بدهم. این دیوانگی محض است. الان با سانتوس قرارداد دارم و تنها می‌خواهم روی این تیم تمرکز کنم.»

نکته عجیب اینجاست که سه روز پیش لیما فاش ساخت که مذاکراتش با بارسلونا خوب پیش رفته و او به زودی به این تیم خواهد پیوست. گلوبو اسپورته و رادیو فاکس نیز این خبر را تایید کرده بودند اما یکی از مدیران ارشد بارسلونا این خبر را تکذیب کرد و گفت که هیچ تماسی با این بازیکن نداشته اند.

گفته می شود که بارسلونا با لیما به توافق دست یافته و این بازیکن از زمستان راهی بارسا خواهد شد. لازم به ذکر است که هرگونه افشای مذاکرات با لیما می تواند به شکایت سانتوس از بارسلونا منجر شود.

طبق ادعای رسانه های کاتالونیا، لیما به توصیه پدر نیمار مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید