۱۹مدال رنگارنگ سوغات تکواندوکاران نونهالان ایرانی از ویتنام

دختران و پسران تکواندو توانستند با غلبه بر حریفان ۱۹ مدال رنگارنگ را در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان بدست بیاورند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش کیوروگی به میزبانی ویتنام  و با حضور 190 ورزشکار از 16 کشور از کشورهای ایران، مالزی، قزاقستان، فلسطین، کره جنوبی، فیلیپین، مغولستان، اردن، تایوان، ازبکستان، اندونزی، هنگ کنگ، هند، عربستان، ویتنام و پاکستان برگزار شد و در پایان ملی پوشانن کشورمان موفق شدند 19 مدال رنگارنگ بدست بیاورند.

 در روز نخست این رقابت‌ها  5 طلا توسط شایان رستمی، علی اسماعیل‌پور، مبینا نعمت‌زاده،‌مریم وسله‌بر و غزل سلطانی کسب شد، مبینا کولی‌وند نیز مدال نقره کسب کرد و امیر ارسلان خانزاده سوم شد و در روز دوم نیز مهدی حاجی موسایی،‌ علیرضا حسین‌پور، پارسا محمودی،‌علی اکبری، هانیه حسن‌نژاد، یلدا رنجبرو فاطمه رضایی‌پور طلایی شدند، یاسین حسن‌زاده، نگار عزیزی و نازنین تنکابنی نایب قهرمان شدند و عرشیا باقری و معصومه رنجبر نیز به مدال برنز رسیدند تا به این ترتیب موفقیت دیگر برای تکواندوی کشورمان رقم بخورد.

با کسب این موفقیت در این رده سنی می‌توان به آینده امیدوار شد. فدراسیون تکواندو که در 2 سال آینده روزهای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده می‌تواند به این موضوع امیدوار باشد کع پشتوانه‌سازی خوبی انجام داده است. هر چند تا رسیدن مدال آوران امروز تکواندو تا اردوی تیم بزرگسالان سالیان زیادی باقی است اما در هر حال آنچه امروز کاشته شده قطعا در آینده ثمر خواهد داد.

در کنار مدال های کسب شده موفقیتی دیگر برای تیم اعزامی ایران بدست آمد. سیده ندا رستاد که به عنوان سرمربی تیم دختران راهی این رقابت‌ها شد توانست عنوان بهترین مربی آسیا را از آن خود کند. این موضوع در کنار درخشش کیمیا علیزاده در تکواندو می‌تواند خبری خوش برای بانوان این رشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید