پیروزی بیمه رازی مقابل پدافند در لیگ ‌کشتی

تیم بیمه رازی جویبار موفق شد رعد پدافند هوایی تهران را در لیگ برتر کشتی شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد، تیم‌های بیمه رازی جویبار و رعد پدافند تهران در جویبار به مصاف هم رفتند که در پایان بیمه رازی قهرمان سال گذشته قاطعانه و با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید. در مهم‌ترین کشتی‌های این دیدار، یونس سرمستی که به تازگی به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های همبستگی اسلامی از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کنار گذاشته شده، برای بیمه رازی به روی تشک رفت و موفق شد ۱۱ بر ۶ روح‌الله نعمتیان را از پیش رو بردارد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور، دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان مقابل محمد نامجو مطلق از رعد پدافند ۷ بر صفر پیروز شد. مصطفی حسین‌خانی، دارنده مدال برنز جهان نیز در وزن ۷۰ کیلوگرم ۵ بر صفر عبدالله‌پور را برد. در وزن ۸۶ کیلوگرم تنها برد پدافند هوایی به دست آمد؛ جایی که محمدجواد ابراهیمی با نتیجه ۵ بر ۵ مقابل وحید شاه محمدی شکست خورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز امیر محمدی ۴ بر یک حسین شهبازی را برد و در سنگین وزن یدالله محبی موفق شد امین طاهری را ۶ بر ۵ شکست دهد.

نتایج کامل دیدارهای انفرادی میان تیم‌های بیمه رازی جویبار و رعد پدافند هوایی تهران به ترتیب زیر است: (اسامی کشتی‌گیران بیمه رازی ابتدا آمده است)

وزن ۵۷ کیلوگرم: یونس سرمستی ۱۱ - روح‌الله نعمتیان ۶

وزن ۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور ۷ - محمد نامجو مطلق صفر

وزن ۶۵ کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری ۷ - وحید آهنگری ۶

وزن ۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین‌خانی ۵ - غلامرضا عبدالله‌پور صفر

وزن ۷۴ کیلوگرم: بهمن تیموری ۶ - سیدعلی موسوی ۵

وزن ۸۶ کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی ۵  - وحید شاه‌محمدی ۵ (برنده)

وزن ۹۷ کیلوگرم: امیر محمدی ۴ - حسین شهبازی یک

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: یدالله محبی ۶ - امین طاهری ۵

 

دیدگاه تان را بنویسید