میلان به دنبال جذب موراتا

روزنامه مارکا اعلام کرده است که روسونری علاقه مند به عقد قرارداد با آلوارو موراتا است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهاجم ۲۴ ساله اسپانیایی رئال مادرید که در یوونتوس درخشش خاصی داشت با فعال سازی بند بازخرید بار دیگر به سانتیاگو برنابئو بازگشت.

با این وجود این بازیکن هرگز موفق نشد تا جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید به دست آورد و عموما به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت، روسونری در گذشته نیز با این بازیکن اسپانیایی تماس هایی داشته است اما این بازیکن در آن زمان علاقه ای به ترک برنابئو نداشت، با این وجود به گزارش نشریه Marca این بازیکن در حال حاضر به فکر ترک برنابئو است تا به تیمی ملحق شود  که در ترکیب اصلی این تیم به میدان برود.

او که در یوونتوس به میدان رفته است تجربه خوبی از بازی در لیگ ایتالیا دارد و همسر وی نیز ایتالیایی است که می تواند نقش مهمی در بازگشت او به ایتالیا داته باشد.  با این وجود باید منتظر بود و عکس العمل رئال مادرید را در این خصوص دید، در صورتی که مادریدی ها اجازه خروج به وی بدهند قیمت او را حداقل ۶۰ میلیون یورو تعیین خواهند کرد.. همچنین مارکا اعلام کرده است که موراتا ترجیح می دهد که دستمزد های بالای چلسی و منچستر یونایتد را نا دیده بگیرد و حتی با دستمزدی کمتر به ایتالیا بازگردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید