جایگزین آجرلو در راه تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در روزهای آینده با تغییرات در مدیریت خود مواجه می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تراکتورسازان به علت محرومیت نقل و انتقالاتی اجازه جذب بازیکن ندارند. براین اساس آجرلو مدیرعامل این تیم تمام تلاش خود را انجام می دهد که موافقت بازیکنان فعلی تیم خود را بدست آورد تا این تیم تبریزی مشکلی برای فصل بعد نداشته باشد. 

در حالی که آجرلو این روزها مشغول حل و فصل پرونده های حقوقی تراکتورسازی است برخی از افراد در پشت پرده اقداماتی در جهت تغییر مدیریت تراکتورسازی انجام می دهند. 

ناصر شفق یکی از افرادی است که فعالیت گسترده ای برای در اختیار گرفتن تراکتورسازی می کند. وی این هفته جلسه محرمانه با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشت تا مقدمات حضورش در این تیم تبریزی را فراهم کند. 

همچنین گفته می شود مصطفی آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی که عملکرد خوبی در این تیم تبریزی نداشته آخر هفته این باشگاه را ترک می کند. 

سید حجت کبیری سرپرست سابق تیم پاس به عنوان گزینه جانشینی آجرلو در تراکتورسازی مطرح شده است. 

ناصر شفق مدیر عامل سابق تراکتورسازی ضمن تایید این مطلب گفت: جلسه ای با تاج رئیس فدراسیون فوتبال داشتم و در این جلسه توضیحاتی در مورد برنامه ام برای بهبود وضعیت تراکتورسازی ارائه کردم. 

وی درباره شایعه برکناری آجرلو از تراکتورسازی گفت: اطلاعی درباره این موضوع ندارم اما بلاتکلیفی تراکتورسازی به صلاح این باشگاه نیست و اگر راهکاری برای بهبود وضعیت این تیم در نظر گرفته نشود در آن صورت احتمال سقوط این تیم در فصل آینده به لیگ دسته یک وجود دارد. 

شفق بیان کرد: به نظرم مدیریت تیم تراکتورسازی باید با درایت و نکته سنجی اداره شود تا این تیم در آینده با مشکل مواجه نشود. 

وی درباره شایعه مدیرعاملی کبیری در تراکتورسازی عنوان کرد: کبیری یکی از رزمندگان سابق سپاه عاشورا است که همرزم شهید باکری محسوب می شود. همچنین وی سابقه درخشانی در ورزش دارد و قائم مقام کمیته ورزش پیشکسوتان بوده است. کبیری سرپرست باشگاه پاس بوده و جزء مدیران توانمند ورزش محسوب می شود. امیدوارم کبیری مدیر عاملی تراکتورسازی را قبول کند تا این تیم تبریزی روند رو به رشدی داشته باشد. 

شفق درباره اینکه قرار است تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شود، بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی خیلی وقت است که به بخش خصوصی واگذار شده است و یک باشگاه دو بار خصوصی نمی شود. 

مدیر عامل سابق تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود قراردادهای این تیم غیر قانونی است، بیان کرد: از جزییات قراردادهای تراکتورسازی اطلاعی ندارم و مسئولان فدراسیون فوتبال باید در این باره نظر بدهند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: من همواره در این سالها کمک حال تراکتورسازی بودم و حاضر هستم که همچنان به این تیم کمک کنم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید