سرمستی از کسب مدال برنز بازماند

نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از صبح امروز در سالن حیدر علی‌یف شهر باکوی آذربایجان آغاز شده است که یونس سرمستی نماینده وزن 57 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی در دور نخست با نتیجه 12 بر صفر محمد خرابشه از اردن را شکست داد، اما در دور بعد با نتیجه 12 بر 5 (ضربه فنی) مغلوب ژاندوس اسماعیل‌اف از قزاقستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه بازنده ها رفت.

سرمستی در این گروه با نتیجه 10 بر صفر علی الشبامی از یمن را شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مغلوب نودیرجان صفراُف از ازبکستان شد و از کسب مدال برنز بازماند. (در این وزن ماهیر امیراصلانوف از آذربایجان و ژاندوس اسماعیل اف از قزاقستان فینالیست شدند)

در ادامه مسابقات نیز در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در فینال برای کسب مدال طلا به مصاف ماگومد مسلم‌اُف، نفر سوم مسابقات زیر 23 سال اروپا از آذربایجان می‌رود. امیر محمدی نیز در وزن 97 کیلوگرم در دیدار نهایی با نورماگومد گادجیف از آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 74 کیلوگرم هم پیمان یاراحمدی از دور رقابت‌ها کنار رفته بود. (در این وزن سنور دمیرتاش از ترکیه و مسلم اولایف از قرقیزستان فینالیست شدند.)

رقابت‌های 4 وزن دوم فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید