حرف های نیمار درباره حضورش در بارسلونا و تمدید قرارداد مسی

مهاجم بارسلونا در رابطه با شایعه جدایی‌ از بارسلونا واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به‌ گزارش ‌جی پلاس، نیمار در مصاحبه‌ای با مجله فرانس فوتبال درباره حضورش در بارسلونا، تمدید قرارداد لیونل مسی، تیم‌ ‌ملی برزیل و ... صحبت کرد.

مهاجم برزیلی بارسلونا گفت‌: فصل فوق‌العاده‌ای برایم بود و می‌توانم بگویم بهترین فصل من در بارسلونا بود. از روز اول در این تیم یک نقش ثابت داشتم. هیچ چیز عوض نشده است. همیشه وظایفم را همچون دیگر بازیکنانم انجام می‌دهم. یکی از تفاوت‌های ما با دیگر تیم‌ها در این است که از وظیفه‌مان آگاهیم.

نیمار درباره تمدید قرارداد مسی اظهار کرد: تنها چیزی که می‌خواهم بازی کنار بهترین‌هاست. می‌خواهم در کنار بهترین بازیکن جهان یعنی مسی بازی کنم. رویای بهترین بازیکن شدن را دارم. می‌توان به آن برسم اما به آرامی و در سکوت این کار را انجام خواهم داد. عجله‌ای ندارم.

بازیکن برزیلی در مورد تیم‌ ‌ملی گفت‌: همه با هم رشد کردیم. قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸؟ تیم‌های زیادی می‌توانند قهرمان جام جهانی شوند. فکر می‌کنم می‌توانیم سال آینده عملکرد درخشانی داشته باشیم. در برزیل فشار از همه جهت وجود دارد و اهمیتی ندارد تیم در چه شرایط و سطحی باشد. برزیلی‌ها خیلی پر شور هستند و در فوتبال اتحاد دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید