راجر فدرر از مسابقات اوپن فرانسه کناره گیری کرد

راجر فدرر از شرکت در بازی‌های تنیس اوپن فرانسه کناره‌گیری کرد، او دلیل این کار را کمتر بازی کردن بر روی زمین خاک رس برای افزایش طول عمر کار حرفه‌ای‌اش خواند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، راجر فدرر اعلام کرد که قصد ندارد در ادامه این فصل بر روی زمین خاک رس بازی کند و فکر می‌کند که تمرکز بر روی بازی‌های زمین چمن در ادامه فصل می‌تواند به بیشتر شدن فعالیت‌اش در تور ATP کمک کند.

فدرر در اوایل این فصل در مسابقات اوپن استرالیا قهرمان شد. او در سال ٢٠٠٩ در مسابقات اوپن فرانسه به قهرمانی رسیده بود.

فدرر در بیانیه‌ای درباره دلیل عدم حضورش در مسابقات رولان گاروس امسال اعلام کرد: متاسفانه تصمیم گرفتم که در اوپن فرانسه شرکت نکنم. من ماه گذشته بسیار سخت کار کردم، اما برای افزایش طول فعالیتم در تور ATP، بهتر است که امسال دیگر بر روی زمین خاک رس مسابقه ندهم و  برای مسابقات زمین چمن تمرین کنم.

او در ادامه افزود:  اوایل امسال برای من رویایی بود، اما باید بدانم که با برنامه‌ریزی می‌توانم به فعالیت حرفه‌ای‌ام ادامه دهم. بنابراین من و تیم‌ام تصمیم گرفتیم که بر روی زمین خاک رس مسابقه ندهم و خودم را از نظر فیزیکی برای مسابقات دیگری آماده کنم. من دلم برای هوادارانم در مسابقات فرانسه تنگ شده است و امیدوارم که سال آینده در رولان گاروس آنها را ببینم.

 

دیدگاه تان را بنویسید