علی دایی: فردا مقابل تراکتورسازی لیاقت برد داریم

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: برابر تراکتورسازی دنبال پیروزی هستیم و امیدوارم فردا گام محکمی برداریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد دایی پیش از بازی نفت تهران - تراکتورسازی در فینال جام حذفی، گفت: می‌دانید که تیم ما مشکلات زیادی در طول فصل داشت، اما فردا یک بازی حساس با تراکتورسازی داریم. بازیکنان ما زحمات زیادی کشیدند و متاسفانه در بازی قبلی‌مان خوب بازی کردیم و سزاوار باخت نبودیم. بازیکنان بسیار سختی کشیدند که به این مرحله برسند. امیدوارم فردا گام محکمی برداریم، چون بازیکنان‌مان زحمات زیادی می‌کشند. فردا به دنبال برد هستیم، چون لیاقت برد را داریم.

مربی نفت اضافه کرد:  ظلم‌هایی به تیم ما شده است اما برای این بازی، تمام مشکلات را فراموش کردیم. همه فکر و ذکرمان این است که با جام خرمشهر را ترک کنیم. بازیکنانم می‌خواهند نشان بدهند که فردا به دنبال برد هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات تراکتورسازی، روی بازی فردا تاثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: صددرصد این مسئله باعث می‌شود که بازیکنان آنها تمرکز نداشته باشند. اگر آنها در چند هفته اخیر مشکلاتی داشتند، ما از نیم‌فصل مشکلات به مراتب بیشتری داشتیم. با این شرایط، آنها که خیلی از ما جلوتر هستند. مشکلات و بی‌پولی‌های زیادی کشیدیم. این مسائل حاشیه‌ای هم به ما و هم به تراکتورسازی لطمه بزند. این مشکلات برای ما از ابتدای فصل وجود داشت.

دایی درباره مشکلات تیمش، گفت: شما می‌دانید با چه کسانی طرف حساب هستیم؟ ما خودمان نمی‌دانیم. کسی را در مقابل‌مان نداریم که بدانیم با چه کسی باید صحبت کنیم.

مربی نفت گفت: ما غایبان زیادی در این بازی داریم که طبیعتاً تاثیرگذار خواهد بود، اما جایگزین این بازیکنان را داریم که بتوانند به بهترین شکل جای آنها را پر کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید