شجاع خلیل زاده: پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاد داخلی داشتم ولی من انتخاب خود را از قبل انجام داده بودم و پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شجاع خلیل‌زاده پس از ثبت قرارداد دو ساله با تیم پرسپولیس اظهار داشت: قبلا صحبت‌های خود را با باشگاه پرسپولیس کرده بودیم و امروز برای گرفتن عکس به باشگاه پرسپولیس آمدم. خوشحالم به پر هوادارترین تیم آسیا پیوستم و امیدوارم امسال سال خوبی برای باشگاه پرسپولیس باشد.

وی در خصوص حضورش در رقابت‌های این فصل باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: این مرحله امکان همراهی پرسپولیس را ندارم اما امیدوارم در مرحله بعد تیم را همراهی کنم.

مدافع جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حضور در این تیم و کار کردن با برانکو باعث پیشرفت او خواهد شد، گفت: هر بازیکنی آرزو دارد در تیم پرسپولیس بازی کند و من نیز از این قائده مستثنی نیستم. امیدوارم امسال بتوانیم با برانکو سال به مراتب بهتری از سال گذشته داشته و رکورد شکنی‌های بیشتری داشته باشیم.

وی در خصوص شماره پیراهن فصل آینده خود تصریح کرد: قرار شد شماره ۳ را برتن کنم. من این شماره را دوست داشتم و باشگاه نیز لطف کرد و این شماره را به من داد.

خلیل‌زاده در پاسخ به این سوال که حضور در پرسپولیس باعث حضورش در تیم ملی خواهد شد، عنوان کرد: این مسئله بستگی به عملکرد خودم دارد و باید به گونه‌ای عمل کنم تا به تیم ملی راه پیدا کنم. هر بازیکنی آرزوی حضور در تیم ملی را دارد. چه ما باشیم و چه نباشیم امیدوارم تیم ملی به جام‌جهانی راه پیدا کند.

وی در خصوص پیشنهاداتش گفت: پیشنهاد خارجی نداشتم اما پیشنهاد داخلی داشتم ولی من انتخاب خود را از قبل انجام داده بودم و پرسپولیس انتخاب اول و آخرم بود.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه سه سال قبل قرار بود همراه با رضا حقیقی به پرسپولیس ملحق شود اما این اتفاق نیفتاد، توضیح داد: یه سری مسائل از قبل اتفاق افتاد و جا برای بازی کردن من در پرسپولیس نبود. من رفتم جایی که بیشتر بازی کنم و امیدوارم حالا مثمرثمر باشم.

خلیل‌زاده در خصوص رقابت با حسینی و انصاری گفت: این جا بازی کردن راحت نیست و هر کسی آماده تر باشد به زمین می‌رود. من تلاش خود را انجام می‌دهم تا مثمرثمر باشم.

وی در خصوص عدم توافق با سپاهان خاطرنشان کرد: من با سپاهان صحبت کرده بودم و چند سال خوب را در آنجا سپری کردم. آرزوی موفقیت برای این تیم می‌کنم اما در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید