مخالفت بارسلونا با بازگشت دنی آلوز

در روزهایی که هواداران بارسلونا از تماشای درخشش ستاره سابق‌شان در یوونتوس لذت می‌برند، واقعیتی تلخ برای آنها فاش شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، درخشش و گلزنی دوباره دنی آلوز در پیروزی 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) یوونتوس برابر موناکو که صعود بانوی پیر به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به همراه داشت، بار دیگر سبب شد که هواداران بارسلونا سرهای خود از حسرت از دست دادن ستاره‌‌ای که هنوز می‌توانست گره از کارشان باز کند، تکان دهند.

تأسف آنها اما بیشتر خواهد شد وقتی بدانند که باشگاه بارسلونا نه تنها او را برخلاف میل آنها به بانوی پیر تقدیم کرد بلکه با بازگشتش به کاتالونیا در ماه ژانویه امسال هم مخالفت کرد. مارکا با اعلام اینکه آلوز قصد داشته در پنجره نقل و انتقالات زمستان امسال به بارسلونا برگردد و مسئولان باشگاه بارسلونا به او اجازه چنین کاری نداده‌اند، نمک روی زخم هواداران بارسلونا ریخته است.

به نوشته این نشریه برای آلوز تطبیق دادن خود با شرایط زندگی در تورین کار بسیار سختی بوده است چون او در این شهر تنهاست و اعضای خانوادهاش هنوز در بارسلونا اقامت دارند. این همان دلیلی بوده است که مدافع سابق سویا را برای بازگشت به نوکمپ وسوسه کرده بود هرچند که مدیران باشگاه بارسلونا حتی به موضوع فکر هم نکردند.

آلوز 34 ساله بعد از سپری کردن دوره کوتاه مصدومیتش در یوونتوس به یکی از مهمترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است و با سه پاس گل و یک گلی که در مرحله نیمه نهایی برابر موناکو به ثبت رساند، سهم بسزایی در صعود راه‌راه‌پوشان تورین به فینال لیگ قهرمانان داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید