حرف های قاسم رضایی پس از حضور در محل حادثه ریزش معدن زغال سنگ آزادشهر

دارنده‌ی مدال‌های طلا و برنز المپیک با بیان این که متاسفانه عملیات آواربرداری معدن یورت گلستان به کندی پیش می رود گفت: معدن کاران با حقوق 800 هزار تومان در ماه زندگی می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم رضایی درباره حضور خود در معدن یورت گلستان و ابراز همدردی با حادثه دیدگان ریزش این معدن، اظهار کرد: این حادثه بسیار سنگین و تلخ بود و باعث ناراحتی همه مردم ایران شد. متاسفانه معدنکاران با وجود زحمات بسیار زیادی که می کشند و سختی بالای کارشان، حقوق بسیار کمی دارند و وقتی با آنها صحبت کردم فهمیدم که از 7 صبح تا 7 شب کار می‌کنند و تنها 800 هزار تومان در ماه به آنها حقوق می‌دهند که واقعا جای تاسف دارد.

دارنده‌ی مدال‌های طلا و برنز  المپیک افزود: با وجود این حقوق اندک، چند ماهی بود که حقوق‌هایشان را نگرفته بودند و در مجموع در شرایط بسیار بد مالی زندگی می‌کنند. آدم‌هایی که چرخ مملکت با دستان آنها به حرکت در می‌آید هیچ سودی عایدشان نمی‌شود و سود بسیار زیاد صنعت ذغال سنگ از آن بالا دستی‌ها می‌شود، در حالی که این عزیزان در شرایط بسیار سخت کار و زندگی می‌کنند.

وی با بیان این که متاسفانه عملیات خارج کردن معدن کاران گرفتار در زیر آوار به کندی پیش می‌رود، گفت‌: از نزدیک مشاهده کردم که هر ساعت تنها سه یا چهار متر عملیات آواربرداری جلو می‌رود  که این میزان بسیار کم است و باعث شده خانواده‌های آنها که در آنجا حضور دارند در شرایط بسیار سختی قرار گیرند. من از مسوولان خواهش می‌کنم شرایطی را فراهم کنند تا عملیات آواربرداری با سرعت بیشتری جلو برود تا این عزیزان هر چه زودتر از زیر آوار بیرون کشیده شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید