دلیل مصاحبه‌های هماهنگ بازیکنان تراکتورسازی علیه مدیریت باشگاه چه بود؟

بازیکنان تیم تراکتورسازی پس از دیدار مقابل نفت تهران به‌صورت هماهنگ، صحبت‌هایی علیه مدیریت این باشگاه انجام دادند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم تراکتورسازی در حالی پس از پایان لیگ برتر توانست تیم نفت تهران را شکست داده و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد که پس از پایان این دیدار، بازیکنان علیه مدیریت باشگاه صحبت‌هایی انجام دادند.

اعتراض به مشکلات در فوتبال ایران تقریباً در فوتبال ایران به امری عادی تبدیل شده، چون چندی پیش بازیکنان پرسپولیس هم به خاطر مشکلات مالی، دست به اعتصاب زده بودند و در حال حاضر نیز رابطه بین بازیکنان و مدیران باشگاه «شکر آب» است. نکته قابل توجه در مورد بازیکنان پرسپولیس این است که آنها علیه مدیریت صحبت نکردند و هر چه بوده، بین خودشان اتفاق افتاد. اینکه به یک باره چند بازیکن تراکتورسازی که از با تجربه‌های این تیم هستند، به صورت هاهنگ به انتقاد از مدیریت باشگاه می‌پردازند، نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

درست است که بازیکنات منتظر دریافت حق و حقوق‌شان هستند، اما مشکلات اقتصادی برای همه باشگاه‌ها وجود داد و باشگاه تراکتورسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در حال حاضر نکته مهمی در مورد آینده تراکتورسازی طرح می‌شود که این تیم فینال جام حذفی را پیش رو دارد. صحبت‌های این‌چنین در حالی از سوی بازیکنان مطرح می‌شود که نگاهی به آرشیو نشان می‌دهد همین بازیکنانی که امروز علیه آجورلو صحبت می‌کنند، چند ماه پیش او را جزو بهترین مدیران می‌دانستند.

عدم دریافت 35 درصد از مطالبات باعث شده بازیکنان از شرایط کنونی ناراضی باشند و این موضوع طبیعی است، اما اینکه که چند بازیکن باتجربه و تاثیرگذار تیم به صورت هماهنگ در آخرین بازی علیه مدیریت موضع بگیرند، کمی غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید