مربی الوحده: شانس صعود داریم و باید برابر پرسپولیس برنده شویم

مربی پرتغالی تیم الوحده امارات گفت: ما شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داریم و باید برابر پرسپولیس در تهران برنده شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یوآن ایرابرین پس از توقف خانگی تیم الوحده برابر تیم انتهای جدولی الفجیره در هفته بیست‌وپنجم لیگ امارات گفت: بازیکنان تیم الوحده از بازی در رقابت لیگ امارات، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا احساس خستگی و فشار می‌کنند. با این حال تیم الوحده توانمندی تقسیم این رقابت‌ها و ارائه بهترین نمایش‌ها را دارد.

مربی پرتغالی تیم الوحده امارات با اشاره به بازی پیش‌رو برابر پرسپولیس تهران تصریح کرد: پس از بازی برابر الوحده تمام تلاش خود را برای رویارویی با پرسپولیس معطوف خواهیم کرد. ما شانس زیادی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داریم و باید برابر پرسپولیس در تهران برنده شویم.

ایرابرین ادامه داد: بسیاری از دستاوردهای تیم الوحده در لیگ قهرمانان آسیا توسط بازیکنان جوان به دست آمد و این مساله باعث توسعه توانمندی‌های آنها شده است.

تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات از ساعت 19:55 دقیقه دوشنبه هفته آینده در بازی هفته پایانی گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. در این گروه تیم الهلال صدرنشین با 9 امتیاز صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرده است. تیم‌های الریان قطر، پرسپولیس و الوحده امارات به ترتیب با امتیازهای 7، 6 و 4 از شانس صعود برخوردار هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید