اینزاگی: در سال‌های اخیر کسی بهتر از من میلان را هدایت نکرده است

مهاجم ایتالیایی پیشین تیم فوتبال میلان معتقد است که در سال‌های کسی که بهتر از او در میلان سرمربیگری کند وجود نداشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فیلیپو اینزاگی که فصل 15-2014 هدایت میلان را برعهده داشت، معتقد است که در سال‌های اخیر هیچ کسی بهتر از او با روسونری نتیجه نگرفته است.

اینزاگی که در 300 بازی‌اش در میلان در تمامی رقابت‌ها 126 گل به ثمر رساند، بر خلاف دوران بازیگری‌اش در این تیم، به عنوان سرمربی فصلی ناامید کننده‌ را تجربه کرد، فصلی که در آن میلان سری A را در رده دهم به پایان رساند (پایین‌ترین رده از سال 1997). البته او معتقد است که اگر حمایت بهتر از او صورت گرفته بود، می‌توانست نتایج بهتری کسب کند.

اینزاگی که دوران مربیگری‌‌اش را با رساندن تیم ونتزیا به سری B و کسب عنوان قهرمانی جام حذفی لگاپروی ایتالیا، احیا کرده است، در گفت‌و‌گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت اظهار داشت: من الان بسیار خوشحالم. من با اشتیاقم برای فوتبال زندگی می‌کنم. دوران کاری یک مربی به مراتب سخت‌تر از دوران بازیگری اوست اما لذتی که او از کسب موفقیت دارد هم بیشتر است و همیشه برای او آخرین پیروزی، زیبا‌ترین پیروزی است. من از بودن در زمین فوتبال، از کار کردن و داشتن رابطه خوب با بازیکنان لذت می‌بردم و به گذشته هم فکر نمی‌کنم. در میلان مشکلاتی داشتم اما هرگز ایمان و قدرتم را از دست ندادم.

مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا ادامه داد: همه ما می‌دانیم که میلان در سال‌های اخیر بازیکنی بهتر از من نداشته است، حتی پس از 100 میلیون یورویی که برای خرید بازیکنان جدید خرج کرد تا تیمی بهتر از تیمی که من هدایتش را برعهده داشتم بسازد. اگر به من فرصت داده می‌شد تا خوب کار کنم، می‌توانستم تأثیرگذار باشم. من همچنین باید از دستیارانم تشکر کنم و خوشحالم که توانسته‌‌ام توانایی‌هایم را نشان دهم. بعد از ترک میلان برایم مهم نبود که در کدام دسته دارم مربیگری می‌کنم. فوتبال زندگی من است.

 

دیدگاه تان را بنویسید