محمدرضا براری: نباید از تیم ملی وزنه برداری انتظار قهرمانی داشت

محمدرضا براری، ملی‌پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران گفت: در تیم ما جوانگرایی صورت گرفته و نباید انتظار قهرمانی از این تیم داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا براری درباره آخرین تمرینات تیم ملی و شرایط آمادگی قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اردوی پایانی قبل از اعزام به خوبی دنبال می شود و ملی‌پوشان تمرینات پرفشار و سنگین را سپری کردند. تیم خوبی داریم و نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بسیار با انگیزه هستند. البته هنوز از خودم راضی نیستم و به شرایط ایده آل نرسیدم، ولی نسبت به قبل بهتر شده ام.

وی در خصوص اینکه آیا این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا بر سکوی نخست می ایستد یا خیر، گفت: جوانگرایی خاصی در تیم ملی وزنه برداری صورت گرفته و چند وزنه بردار ما نیز حتی به رقابت‌های بین المللی اعزام نشده اند. امکان دارد جوانترها به دلیل فشار و استرس مسابقه، عملکرد مناسبی که سرمربی انتظار دارد را ارائه ندهند، از این رو نباید انتظار قهرمانی داشت.

ملی پوش وزنه برداری کشورمان در پایان در خصوص حضور علی مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی خاطرنشان کرد: اگر در فدراسیون جهانی کرسی داشتیم در المپیک ۲۰۱۶ ریو آن اتفاقات برای بهداد سلیمی رخ نمی داد. نباید فقط در ایران کار کنیم. برهمین اساس وجود روابط بین الملل ضروری است. چون باید خودمان را در دنیا نشان دهیم و بتوانیم پست مناسبی در فدراسیون جهانی داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید