اعلام لیست تیم ملی والیبال لهستان برای لیگ جهانی

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در حالی فهرست 21 نفره بازیکنانش برای حضور در مسابقات لیگ جهانی 2017 را اعلام کرد که نام ژیگادلو در این لیست نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم ملی والیبال لهستان یکی از حریفان ایران در مسابقات لیگ جهانی 2017 است و لهستانی‌ها این روزها در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند.  

در همین راستا، فردیناندو دجورجی، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان برای شرکت در این دوره از مسابقات لیگ جهانی والیبال، لیست اولیه خود را  اعلام کرد.

اسامی این نفرات در حالی اعلام شد که خبری از حضور «لوکاس ژیگادلو» پاسور با تجربه لهستانی که در تیم والیبال بانک سرمایه ایران بازی می‌کند، در لیست نهایی نیست. این در حالی است که این پاسور بلند قد در ابتدای اردو و در بین نفرات ابتدایی از سوی دجورجی دعوت شده بود.  

نکته دیگری که در لیست دجورجی باید به آن اشاره کرد، عدم دعوت از«متئوش میکا» است. میکا در سال‌های قبل جز ترکیب ثابت تیم ملی لهستان بود اما دجورجی این بازیکن 26 ساله را برای لیگ جهانی به تیمش دعوت نکرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی در کشور لهستان باید به مصاف شاگردان دجورجی برود. لهستانی‌ها در لیگ جهانی 2016  به مقام پنجمی دست پیدا کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید