مربی ذوب‌آهن: متأسفم ماشین‌سازی به لیگ دسته یک سقوط کرد/ سعی می‌کنیم در رتبه چهارم قرار بگیریم

جلال امیدیان گفت: ما به دنبال این هستیم که جایگاه‌مان را در جدول تثبیت کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جلال امیدیان پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: متأسفم که تیم خوب ماشین‌سازی به لیگ دسته یک سقوط کرد. ما مقابل این تیم بازی سختی داریم، چون این تیم دیگر استرس ندارد و ممکن است انتحاری بازی کند. البته بازیکنان ما توجیه هستند و می‌دانند که روز سختی داریم. مقابل ماشین‌سازی با همه قدرت ظاهر می‌شویم تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم و جایگاه‌مان را تثبیت کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه تیمش در بسیاری از دیدارها، به راحتی امتیاز از دست داده و همین موضوع نیز باعث شده است که آنها نتوانند در جایگاه خوبی قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که جایگاه‌مان را تثبیت کنیم. در بازی‌های گذشته خوب بازی می‌کردیم، اما اتفاقات فوتبالی سبب می‌شد امتیاز لازم را کسب نکنیم. سعی ما بر این است که با کسب امتیاز در دیدارهای آینده، در جایگاه چهارم قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: بازی آسان در لیگ ایران وجود ندارد و ما برای ما تفاوتی ندارد چه تیمی در جام حذفی قهرمان می‌شود. ما به دنبال ثبیت جایگاه خود در لیگ هستیم.

امیدیان درباره محروم و مصدومان تیمش در این دیدار بیان کرد: حسینی و تبریزی محروم هستند و حدادی‌فر نیز روز به روز در حال آماده شدن است تا در آینده به کمک ما بیاید.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه علاوه بر فوتبال، تنیس را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند، گفت: در گذشته رنکینگ خوبی در اصفهان داشتم و در حال حاضر نیز خوشحالم که دو اصفهانی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید