با اعلام پورموسوی و تداوم اعتصاب آبی های خوزستان

استقلال مقابل فولاد بازی نمی کند!

سرمربی استقلال خوزستان گفت:چند روز قبل سر تمرین رفتم و پرسیدم که چرا آب سر تمرین نیست و گفتند پول برای خرید آب نداریم!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیروس پورموسوی در رابطه با اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان گفت: فقط بحث مالی در میان نیست و متاسفانه مشکل ما این است که اصلا به چشم نمی آییم. بازیکنان ناراحت هستند که چرا هیچ کس در روزهای پایانی فصل به فکرشان نیست. همه تیم ها برای فصل بعد کارشان را شروع کردند و با بازیکنان مذاکره می کنند اما ما بازیکنی داریم که 95 درصد پول نگرفته است.

وی افزود: 20 روز دیگر تمام بازی های ما تمام می شود و دیگر هیچ کس پاسخگو نیست. دیروز من به بیمارستان برای عیادت یکی از دوستانم رفته بودم که برخی هواداران جلوی مرا گرفتند و گفتند شما یک شماره حساب بدهید تا ما به تیم کمک کنیم. من فقط خجالت می کشیدم که مردم اینقدر به فکر تیم هستند اما مسئولان اصلا توجهی نمی کنند.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: تصمیم بازیکنان کاملا جدی است و امروز هم تمرین نمی کنند. حتی من وقتی با بازیکنان صحبت کردم، گفتند در بازی هم حاضر نمی شویم. البته طبیعی است که بازیکنان هم نگران باشند، الان مدیربرنامه ها با آنها مذاکره می کنند و می گویند که باید برای سال بعد سالم باشید.

پورموسوی در ادامه بیان داشت: تنها کسی که به ما در این مدت کمک کرد، استاندار بود. باز هم من با او تماس گرفتم و گفت که پیگیر ماجرا هست. البته این مسکن ها دیگر روی تیم ما اثری ندارد چون چند هفته دیگر باید تسویه حساب صورت بگیرد. تیم هایی را سراغ دارم که بالای 65 درصد پول گرفتند اما بازهم راضی نیستند. بازیکنان ما از سال قبل هم 26 درصد طلبکار هستند.

وی ادامه داد: ما 3 روز در قطر بودیم اما بازیکنان ما پول یک چیپس و پفک را نداشتند که بخرند! قرار بود 500 میلیون به ما بدهند اما 100 میلیون پول آژانس هواپیمایی را دادند و 70 میلیون هم پول ایران را به ما دادند که برای چنج کردن آن با مشکلات زیادی روبرو شدیم.

سرمربی استقلال خوزستان تصریح کرد: چند روز قبل سر تمرین رفتم و پرسیدم که چرا آب سر تمرین نیست و گفتند پول برای خرید آب نداریم! من اگر این تیم را دوست نداشتم، تا الان رفته بودم اما متاسفانه دوست دارم و نمی توانم از آن دل بکنم. مارکو مربی خارجی ما در دبی پول هتل را حساب کرده اما هنوز پول او را نداده اند.

پورموسوی در پایان درباره بازی با فولاد گفت: باور کنید که اصلا به این بازی فکر نکردم. فعلا فکرم درگیر مسائل دیگری است.

 

دیدگاه تان را بنویسید