آخرین اخبار از نقل و انتقالات پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تکاپوی خود را برای جذب بازیکنان مدنظر برانکو برای فصل آینده آغاز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرخ پوشان پایتخت که فاصله چندانی با قهرمانی در لیگ شانزدهم ندارند قصد حفظ شاکله اصلی خود در فصل آینده دارند. 

براین اساس آنها درابتدا فعالیت خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان شاخص فعلی را آغاز کردند. در همین راستا مسئولان پرسپولیس موفق شدند قرارداد سید جلال حسینی را برای دو سال تمدید کنند اما تاکنون در تمدید قرارداد کامیابی نیا و رفیعی ناموفق بودند. 

کمال کامیابی نیا و سروش رفیعی دو بازیکن موثر پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال هستند. گفته می شود این دو بازیکن سودای حضور در اروپا را دارند و اگر پیشنهاد خوبی  از تیم های اروپایی نداشتند در آن صورت با سرخپوشان پایتخت قرارداد می بندند. 

علاوه بر این گفته می شود کامیابی نیا شرط حضور پرسپولیس در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا هم به درخواست های خود اضافه کرده است. 

تمدید نشدن قراردادهای رفیعی و کامیابی نیا باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده است اما محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که جای نگرانی نیست و باشگاه با کمال کامیابی نیا توافق کرده است و ظرف روزهای آینده قرارداد این بازیکن تمدید می شود. سروش رفیعی هم در صورت لژیونر نشدن قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که برانکو بازیکنان جوان به جز صادق محرمی را برای فصل بعد نمی خواهد و قرار است آنها به تیم های دیگر منتقل شوند. 

اگر الوان زاده جزء سهمیه بازیکنان بزرگسال محسوب شود در آن صورت از تیم جدا می شود.

همچنین در حالی که فصل نقل و انتقالات تابستانی شروع نشده است اما گفته می شود که مسئولان پرسپولیس پرونده نقل و انتقالات خود را بستند و با بازیکنان مدنظر برانکو به توافق نهایی رسیدند. 

شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، گادوین منشا، پراهیچ، ترابی، حسن زاده و چند بازیکن دیگر مدنظر برانکو برای فصل بعد هستند. 

شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان پرسپولیس با خلیل زاده قرارداد داخلی دو ساله بستند و با سعید آقایی مدافع تراکتوری سازی هم توافق کردند. همچنین پیش پرداخت توافق با منشا مهاجم پیکان هم دادند و با  ایگور پراهیچ هم در آستانه توافق هستند. 

به هر حال باید دید مسئولان پرسپولیس در نهایت می توانند با بازیکنان مدنظر برانکو قرارداد ببندند یا نه!

 

دیدگاه تان را بنویسید