سرمربی لوکوموتیو : بازیکنانم نباید استقلال را دست کم بگیرند

سرمربی لوکوموتیو تاشکند ازبکستان معتقد است شاگردانش نباید استقلال را دست کم بگیرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، آندری میکلایف که شاگردانش فردا (سه‌شنبه) در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پذیرای استقلال هستند، در کنفرانس خبری  گفت: بازی فردا می‌تواند مشکل ما را حل کند. ما تا آخرین لحظه به تلاش‌مان برای صعود از این گروه ادامه خواهیم داد. امیدوارم مقابل استقلال بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و با گلزنی به پیروزی برسیم. باید همانند بازی آخرمان بازی کنیم، اما تفاوت در این است که این بار می‌توانیم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: در فوتبال گاهی اوقات موفق و گاهی ناموفق هستید. نقاط ضعف استقلال را می‌دانیم و سعی می‌کنیم در بازی فردا آنها را شکست دهیم. شرایط کلی تیم ما هم به وضعیت حریف و نحوه بازی آنها بستگی دارد.

سرمربی لوکوموتیو در مورد مصدومان تیمش اظهار داشت: متأسفانه محمدی‌یف و سلامت کوتی‌بویف مصدوم هستند و حضور تیمور کوپادزنینگ در این بازی هم در هاله‌ای از ابهام است. ما برای این بازی آن تیم مورد علاقه‌مان را در اختیار نداریم.

میکلایف خاطرنشان کرد: به نظرم هر دو تیم شرایط یکسانی در این بازی دارند. استقلال تیمی قدرتمند و باتجربه است که دو بازیکن برزیلی هم در ترکیبش دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید