کامیابی نیا: پتانسیل صعود به مرحله بعدی را داریم

هافبک دفاعی تیم فوتبال پرسولیس ایران گفت: بازی با الریان برای ما سخت است اما شرایط برای قطری‌ها سخت‌تر است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کمال کامیابی‌نیا پیش از دیدار پرسپولیس با الریان قطر گفت: بعد از بازی در لیگ تمرین‌های خوبی داشتیم و خیلی خوب ریکاوری کردیم. بازی سختی داریم اما بازی برای الریان سخت‌تر خواهد بود چون ما در خانه بازی می‌کنیم و امتیاز خوب هواداران را داریم.

او ادامه داد: تیم ما شخصیت و پتانسیل صعود به مراحل بعدی را دارد.

هافبک پرسپولیس افزود: بازی خوبی در دور رفت انجام دادیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. نقاط ضعف‌مان را بررسی کردیم و حریف را هم خوب آنالیز کرده‌ایم. فردا (دوشنبه) بازی خوبی برابر الریان خواهیم داشت.
کامیابی‌نیا افزود: هواداران به عنوان یار دوازدهم خیلی به ما کمک کرده‌اند و امیدوارم فردا هم به عنوان یک بازی ملی نگاه کنند و فکر کنند که ما با تیم ملی قطر بازی داریم. امیدوارم هواداران فردا ما را برای یک بازی خوب یاری کنند.

او درباره قرار گرفتن برابر بازیکنان قدرتمند الریان گفت: بازی سختی داریم و همه بازیکنان ما این مساله را درک کرده‌اند. شرایط جدول طوری است که باید از فرصت استفاده کنیم و سه امتیاز را بکیریم. آنها سه بازیکن خارجی خوب دارند اما ما هم آنها را خوب آنالیز کرده‌ایم و فردا خواهید دید که جطور بازی خواهیم کرد.
هافبک پرسپولیس در پایان درباره تفاوت پرسپولیس امروز با تیمی که دو سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت گفت: من آن زمان در تیم نبودم و در ضمن، بازیکنانی هم جذب شده‌اند. باشگاه و کادر فنی هم برای مراحل بالاتر برنامه‌های زیادی تدوین کرده‌اند. تمام ارکان باشگاه تلاش می‌کنند که روز به روز بهتر شویم و پرسپولیس به جایگاه خودش برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید