مسابقات تکواندو جام ریاست آفریقا/ مدال نقره بر گردن اخوان

بانوی تکواندوکار کشورمان با شکست مقابل فاطمه مداحی به مدال نقره مسابقات جام ریاست آفریقا دست یافت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، نخستین روز از اولین دوره مسابقات جام ریاست آفریقا با حضور 339 تکواندوکار از 34 کشور از ظهر روز گذشته (شنبه) در سالن "ایبیات" آگادیر با رقابت‌های اوزان 54-، 63-، 74- و 87+ کیلوگرم در گروه مردان و اوزان 46-، 53-، 62- و 73+ کیلوگرم در گروه زنان آغاز و دقایقی پیش به پایان رسید.

کیانا اخوان برای کسب عنوان نایب قهرمانی ابتدا «زینا ماجد» از مراکش را با نتیجه 23 بر 2 از گردونه رقابت‌ها خارج نمود، در دیدار دومش به مصاف «سارا صابر» از مراکش رفت و با نتیجه 21 بر 10 پیروز شد و سپس با نتیجه 18 بر 15 «سوکاینا ساهیب» تکواندوکار مراکشی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله فینال شد. اخوان در دیدار پایانی خود رو در روی فاطمه مداحی هوگوپوش کشورمان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 9 بر 3 به مدال نقره رسید و بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زد.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى به عنوان مربی است. زهرا سروی نیز به عنوان سرپرست تیم می باشد.

مسابقات جام ریاست آفریقا (G2) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید