کرار: امسال آخرین فصلی است که در فوتبال ایران می مانم/ اینجا دارم سکته می کنم!

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برایم مهم نیست که محرومم کنم چون دیگر اینجا نمی مانم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جاسم کرار درباره بازی پر حاشیه دیروز صبا و تراکتورسازی گفت: دیگر بحث بدشانسی نیست چون ما از داور خوردیم. داور بازی را خراب کرد. اینطوری نمی شود فوتبال بازی کرد. داور یعنی کسی که حق را بدهد نه اینکه به نفع یک تیم سوت بزند. دیروز داور فقط آمده بود بازیکنان ما را اخراج کند. خطا روی ما می شد اما به نفع تیم آنها می گرفت. توپ دست من بود و داشتم دریبل می زدم اما خطای من را گرفت. چطوری می شود؟

وی در ادامه افزود: وقتی من صاحب توپ هستم چطوری می توانم خطا کنم. من بخاطر این رفتارها ناراحت و عصبانی شدم. رفتم به داور گفتم شما تیم را ما را خراب کردی و او هم من را اخراج کرد. نیمه اول سه چهار خطای عمدی را نگرفت و می خواست تیم ما را خراب کند که خراب کرد.

هافبک عراقی تصریح کرد: تیم ما قبل از بازی با پرسپولیس وقتی 6 بازیکن مان را محروم کردند، داغون شد و این هوادار حق دارد که ناراحت باشد. آقای قلعه نویی چه کار می تواند انجام دهد. وقتی شما تیمت را داغون می کنند، چه کاری باید انجام بدهی؟دیروز داور چرا سعید را اخراج کرد؟ شما می دانید؟ من نمی توانم ظلم را تحمل کنم.

وی افزود: عصبانی می شوم چون این مسایل را می بینم. به خدا نمی توانم ادامه دهم. مریض شده ام. دیروز به باشگاه هم گفتم که دیگر ادامه نمی دهم. اینجا دارم سکته می کنم. امسال آخرین فصلی است که در فوتبال ایران می مانم.

کرار در ادامه بیان داشت: خدا به تراکتورسازی کمک کند. این هواداران تیم شان را خیلی دوست دارند اما داور نگذاشت نتیجه بگیریم. فدراسیون فوتبال چرا کاری نمی کند؟ مگر من اسرائیلی یا آمریکایی هستم؟ بخدا من هم مسلمان و شیعه هستم. چرا باید به من ظلم شود؟دائم می گویند جاسم کرار حاشیه دارد؟ کدام حاشیه؟ آقای فردوسی پور در برنامه اش عکس ماشین سوخته من را نشان می دهد. انگار من خودم ماشینم را آتش زده ام! تلفن زدم به فردوسی پور اما جواب نداد. اگر مردی جواب بده، چرا جواب نمی دهی؟ ماشین من اگر آتش گرفت تقدیر این بود. فدای سر خانواده ام. مهم این است که زن و بچه ام آسیببی ندیدند.

وی در پایان گفت: برایم مهم نیست که محروم شوم. داور بازی دیروز قبلا هم چند بازی را خراب کرده بود. محرومم کنند. من که خودم دارم می روم.

 

دیدگاه تان را بنویسید