مریم آزمون: امیدوارم در ادامه مسابقات بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: فقط دوماه فرصت داشتیم که بازیکنان را برای این مسابقات آماده و هماهنگ کنیم، امیدوارم در آینده نتایج خوبی بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پایان بازی مقابل میانمار گفت: با دریافت گل اول در دقایق ابتدایی بازی، بازیکنان سعی کردند به موقعیت گلزنی دست پیدا کنند که متاسفانه هیچ کدام وارد دروازه میانمار نشد. همچنین گل دوم را در وقت اضافه نیمه اول خوردیم. زمانی که فکر می کردیم داور می خواهد سوت را بزند، گل دوم را دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم تغییرات تاکتیکی داشتیم و معتقدم نیمه دوم فرصت های گلزنی های خوبی را از دست دادیم و این حق ایران بود که در این نیمه گل بزند. اما در نهایت نتیجه بازی به سود میانمار به پایان رسید. به آنها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم نتایج قابل قبولی مقابل تیم های دیگر بدست بیاورم. 

آزمون در ادامه درخصوص شکست برابر میانمار افزود: با شکست امروز مقابل میانمار، باید در سه بازی دیگر برنده میدان باشیم و امیدواریم به اینکه میانمار بتواند ویتنام را شکست دهد. بدون تردید جدال اصلی بین تیم های ویتنام و میانمار است.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان خاطر نشان کرد: فقط دوماه فرصت داشتیم که بازیکنان را برای این مسابقات آماده و هماهنگ کنیم.

راجر ریجنر سرمربی تیم ملی میانمار هم در این باره گفت: این بازی نخستین مسابقه ما در این تورنمنت بود و بازی اول همیشه سخت است. بنابراین فشار زیاد است.

وی افزود: ما هر کاری لازم بود و در نهایت نیز توانستیم به برتری برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید