کری خوانی برای تیم فوتبال لخویا به سبک پورموسوی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: روی غیرت و تعصب بازیکنانمان متکی هستیم و امیدواریم با حمایت هوادارانمان موفق شویم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید سیروس پورموسوی پیش از دیدار تیمش مقابل لخویا قطر در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: با کمک و تلاش همه دوستان امیدوارم میزبان خوبی برای لخویا باشیم. یکی از حساس‌ترین بازی‌ها فردا در اهواز برگزار می‌شود. روی غیرت و تعصب بازیکنانمان متکی هستیم و امیدواریم با حمایت هوادارانمان موفق شویم. حریفمان از لحاظ امکانات و منابع مالی مسلح است. با حمایت هواداران و غیرت بازیکنانمان روز سختی را برای حریف رقم می‌زنیم. حریف را به خوبی آنالیز کردیم و به نحو شایسته از این مسئله استفاده می‌کنیم.

وی افزود: هفته قبل یک میلیارد را بین 30 نفر تقسیم کردیم. در بازی فردا چون نگاهمان ملی است با تمام تمرکزمان به میدان می‌رویم. برای مردم خوزستان به میدان می‌رویم و هواداران مطمئن باشند که با تمام قلبمان برای مردم خوزستان به میدان می‌رویم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه دلیل موفقیت تیمش در آسیا چیست، اظهار داشت: بازیکنان تیم با وجود مشکلات فراوان به خاطر هواداران ایستادگی کردند و به خاطر مسائل مالی کم کاری نکردند. با تمام سختی‌ها تلاش کردیم. 6 امتیاز تضمینی برای صعودمان نیست باید در ۴ بازی آینده نتیجه لازم را بگیریم تا از گروهمان صعود کنیم. هدف ما از بازی فردا کسب 3 امتیاز خانگی است اما ابتدا باید مراقب باشیم گل نخوریم. لخویا یکی از بهترین تیم‌های گروهمان است. بازیکنان خارجی بسیار زیادی دارند. با اتحاد خوبی که در غدیر شکل می‌گیرد روز سختی در غدیر برایشان رقم می‌زنیم. بازیکن کره‌ای و معز علی مهاجم لخویا مهره‌های خطرناکی هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید