گواردیولا: نیم ساعت به پایان بازی باید کار میدلزبورو را یکسره می‌کردیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از پیروزی تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس ابراز رضایت کرد هرچند معتقد بود که مردانش باید بردی قاطعانه‌تر کسب می‌کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال منچسترسیتی امشب (شنبه) با نتیجه 2 بر صفر میزبانش میدلزبورو را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شد.

پپ گواردیولا پس از این بازی به خبرنگاران گفت: ما بازی خوبی ارائه کردیم و از همان دقیقه اول بر بازی مسلط بودیم، البته مثل بسیاری از بازی‌های‌مان در این فصل موقعیت‌های فراوانی را در طول مسابقه از دست دادیم که اگر از آنها استفاده کرده بودیم، کار حریف 30 دقیقه به پایان بازی یکسره شده بود. بنابراین لازم است که روی ضربات پایانی‌مان بیشتر کار کنیم.

گواردیولا افزود: من از بازی‌‌مان راضی‌ام به خصوص که حالا با روحیه‌ای بهتر به مصاف موناکو (در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) می‌رویم. ما از ابتدای بازی فوق‌العاده کار کردیم. من کار کردن با این بازیکنان را دوست دارم. من واقعاً‌ راضی‌ام. وقتی حملات‌تان خوب باشد، دفاع‌تان هم خوب خواهد بود. ما می‌‌خواهیم با حملات‌مان دفاع کنیم.

سرمربی من‌سیتی در پایان از کلودیو براوو، دروازه‌بان شیلیایی تیمش که در این فصل به خاطر ارائه عملکرد ضعیف، چندین بار از سوی رسانه مورد انتقاد واقع شد، دفاع کرد.

او تأکید کرد: کلودیو عملکرد خوبی ارائه کرد و به همین دلیل است که ما توانستیم یک کلین شیت دیگر داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید