برد ذوب آهن در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان

هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی ذوب‌آهن برابر سایپا به پایان رسید و این تیم توانست در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) با انجام یک بازی پیگیری شد. در این هفته از رقابت‌ها دو تیم ذوب‌آهن و سایپا به مصاف هم رفتند.

در این بازی تیم ذوب‌آهن توانست در سه ست متوالی از سد نارنجی‌پوشان سایپا بگذرد و در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد. شاگردان فریبا صادقی این بازی را با امتیازهای 23 بر 25، 25 بر 14 و 25 بر 21 به سود خود به پایان بردند.

در این هفته از رقابت‌ها، تیم دانشگاه آزاد نیز قرار بود بازی خود را برابر تیم شهرداری تبریز برگزار کند، اما دانشگاه آزاد از بازی برابر تبریزی‌ها انصراف داد. تیم بانک سرمایه نیز در این هفته استراحت داشت.

تک بازی هفته چهاردهم بین دو تیم ذوب‌آهن و شهرداری تبریز دوشنبه آینده برگزار می‌شود که نتیجه این بازی تأثیری روی جدول مسابقات ندارد. به این ترتیب تیم سرمایه عنوان قهرمانی را در لیگ برتر بانوان به دست آورد، ذوب‌آهن در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه آزاد جایگاه سوم را از آن خود کرد. سایپا و شهرداری تبریز نیز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید