ژوزه مورینیو: روستوف مهاجمان خوبی دارد

سرمربی شیاطین سرخ از سردار آزمون و دیگر مهاجمان تیم فوتبال روستوف تمجید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردا شب (پنجشنبه) شاگردانش برابر روستوف روسیه در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد مسائل مختلف صحبت کرد و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران بود.

مورینیو در ارزیابی یاران سردار آزمون، گفت: می‌دانم که روستوف تیم خطرناکی است. آنها با 10 بازیکن در زمین خود دفاع می‌کنند و در ضدحملات خیلی خطرناک هستند و تمامی مهاجمان روستوف بازیکنان خوبی هستند.

وی در انتقاد از زمین بی‌کیفیت ورزشگاه «الیمپ 2» اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که زمین ورزشگاه روستوف کیفیت خوبی ندارد. باورش برایم سخت است که قرار است در این زمین بازی کنیم، البته اگر شما آن را زمین می‌نامید. نمی‌دانم فردا چه بازیکنانی در این زمین بازی خواهند کرد. نمی‌دانم که اصلاً هنریک مخیتاریان بازی خواهد کرد یا خیر! واقعاً نمی‌دانم!

آقای خاص تصریح کرد: حالا باید بیشتر به بازی فردا فکر کنم چون فکر می‌کردم زمین روستوف قابل بازی کردن باشد. این زمین درست شبیه به همان زمینی بود که در تابستان در اردوی پیش‌فصل‌مان ترجیح دادیم در آن بازی نکنیم، اما اینجا مجبوریم که بازی کنیم. نمی‌دانم منچستریونایتد در این زمین قادر به انجام چه کاری است.

مورینیو تأکید کرد: بازی‌های این حریفِ خوب (روستوف) را آنالیز کرده‌ام و در بازی‌های قبلی آنها مقابل تیم‌های آژاکس، بایرن‌ مونیخ و اتلتیکو مادرید به نظر می‌رسید که این زمین قابل بازی کردن باشد، اما چیزی که امروز از این زمین دیدم، غافلگیرم کرد.

سرمربی پیشین چلسی در ادامه گفت: به یکی از مسئولان یوفا نگرانی‌ام را بابت کیفیت پایین زمین اعلام کردم، اما او در پاسخ به من گفت که بازیکنان بیمه هستند، پس مشکلی نیست اگر برای برای آنها اتفاقی بیفتد! به هر حال نباید کیفیت بد زمین را بهانه کنیم و باید روی کارمان تمرکز کنیم.

وقتی در مورد محرومیت 3 جلسه‌ای ابراهیموویچ توسط اتحادیه فوتبال انگلیس سئوال پرسیده شد، ژوزه اظهار داشت: زلاتان فردا بازی می‌کند و در مورد تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس در اینجا نظری نمی‌دهم.

 

دیدگاه تان را بنویسید