مهاجری: شرایط روزبه چشمی را بررسی می کنیم

سرمربی پدیده گفت: پس از مذاکرات مشخص می‌شود که ما و روزبه چشمی می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم یا خیر.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، رضا مهاجری درباره‌ پیروزی‌های سه گله تیمش در دو دیدار اخیر پدیده اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بعد از مدت‌ها نفس راحتی بکشیم. من از ابتدا گفته بودم که این تیم بازیکنان خوبی دارد. ما تلاش خود را کردیم و مشاهده کردید که اگر حواشی نباشد، تیم ما به بهترین شکل نتیجه می‌گیرد.

وی ادامه داد: این پیروزی‌ها نتیجه کار تیمی است. این حواشی تمام شدند و تنها چیزی که برای ما باقی ماند حسرت امتیازهای از دست رفته است. هنوز ۷ هفته به پایان لیگ مانده و ما تلاش خود را برای قرار گرفتن در رتبه‌ای تک رقمی خواهیم کرد. از ابتدا هدفمان همین بوده و با همین ذهنیت پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره‌ دیدار هفته آینده تیمش برابر پیکان اظهار کرد: این تیم سرمربی با دانشی چون مجید جلالی را روی نیمکت خود دارد. آن‌ها تا به این جای فصل تیم خوبی نشان داده‌اند و ما مقابل‌شان کار سختی را در پیش رو داریم. آن ها تنها یک بار در زمین خود شکست خورده‌اند و ما سعی می‌کنیم شاگردان جلالی را در زمینشان دو باخته کنیم.

مهاجری درباره اضافه شدن علی احمدی به جمع نفرات تیمش و همچنین مذاکره با روزبه چشمی گفت: ما عبدالله حسینی را در ۶_۷ هفته آینده به علت کشیدگی شدید پایش در اختیار نخواهیم داشت. احمدی بازیکن باتجربه‌ای است و مطمئنا به تیم ما کمک خواهد کرد. هنوز با چشمی صحبتی نکرده‌ایم ولی به زودی شرایط او را بررسی خواهیم کرد. به هرحال او شرایطی دارد و شرایط و برنامه خاصی تیم ما دارد و پس از مذاکرات مشخص می‌شود که هم ما و هم چشمی می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم یا خیر.

وی درباره کار با مدیرعامل جدید پدیده تصریح کرد: با آقای کریم‌لوئی جلسات متعددی گذاشته‌ایم. او آدمی روشن است که برای کمک به فوتبال مشهد و پدیده آمده است. ما باید به فکر آینده باشیم و از اشتباهات گذشته درس بگیریم.

مهاجری در پایان در خصوص برنامه‌های تیمش در تعطیلات توضیح داد: اردوی خارج از شهر یا کشور نخواهیم داشت. از ۲۷ اسفند تا سوم فروردین تمرین را تعطیل می‌کنیم و سپس بعد از آن با قدرت کار خود را استارت خواهیم زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید