رونالدو در تونل ورزشگاه سن‌پائولو چه گفت؟

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید درجریان بازی کهکشانی‌ها برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا، به هم‌تیمی‌هایش گفت که از عملکرد تدافعی آنها راضی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کریستیانو رونالدو اهل پنهان کردن احساساتش نیست و با کسی هم تعارف ندارد، حتی با هم‌تیمی‌هایش. بین دو نیمه بازی شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید در خانه ناپولی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دوربین‌های تلویزیونی صحنه‌ای را در تونل منتهی به رختکن‌های ورزشگاه سن‌پائولو شکار کردند که در آن رونالدو داشت به هم‌تیمی‌‌هایش می‌گفت که از عملکرد آنها هنگام دفاع راضی نیست.

ناپولی در نیمه بازی بهتری ارائه کرد و با گل دریس مرتنس هم پیش افتاد. همین موضوع سبب شده بود که رونالدو از سخت‌تر شدن اوضاع در نیمه دوم احساس نگرانی کند و بابت آن به هم‌تیمی‌هایش هشدار دهد.

رونالدو روبه مارسلو گفت: ما نمی‌دانیم چطور باید دفاع کنیم.

 

اگرچه صدای مارسلو در پاسخ به ادعا رونالدو واضح نیست و مشخص نمی‌شود که او چه جوابی به هم‌تیمی پرتغالی‌اش می‌دهد اما به نظر می‌رسید که او از انتقاد برترین بازیکن جهان در سال 2016 چندان راضی نیست. در همان حال په‌په، کریم بنزما و کیلور ناواس هم که کنار رونالدو حضور داشتند حرف‌های او را شنیدند اما ترجیح دادند که واکنشی نشان ندهند.

رئال مادرید با 3 گلی که در نیمه دوم زد، در نهایت بازی را با نتیجه 3 بر یک برد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر یک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید