انریکه: اگر پاری‌سن‌ژرمن توانسته ۴ گل بزند، بارسلونا می‌‌‌تواند ۶ گل بزند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به موفقیت تیمش در انجام یک مأموریت بسیار سخت در لیگ قهرمانان اروپا خوشبین است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لوئیس انریکه می‌گوید که تیمش می‌تواند باخت 4 بر صفر بازی رفتش برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در بازی فردا شب (چهارشنبه) جبران و به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

انریکه به خبرنگاران گفت: ما هنوز در نیمه بازی هستیم. چیزی برای از دست دادن نداریم و بالعکس چیزهای زیادی برای بردن هست. اگر پاری‌سن‌ژرمن توانسته 4 گل بزند ما می‌توانیم 6 گل بزنیم. ما در شرایطی خوب برای این بازی آماده شده‌ایم و باید به توانایی‌مان برای بردن این بازی ایمان داشته باشیم.

انریکه ادامه داد: بدون شک، برای گرفتن نتیجه باید صبور باشیم چرا که نتیجه بازی رفت کاملاً روشن است  اما هنوز هیچ چیز تمم نشده است. در طول بازی باید کارهای زیادی انجام دهیم و برتری‌مان در خط حمله و دفاع را به حریف تحمیل کنیم. پاری‌سن‌ژرمن تیم سرسختی است و می‌توند کار را برای ما مشکل کند.

سرمربی بارسلونا در ادامه درباره اینکه تیمش با چه شیوه‌ای برابر PSG‌ بازی خواهد کرد، اظهار داشت: هر یک از 20 بازیکنی که من در تیمم دارم، می‌توانند در کنار یکدیگر بازی کنند. ما توانایی بازی با سیستم‌های مختلف را داریم. من جواب این سؤال را نمی‌دهم چون نمی‌خواهم هیچ سرنخی به (اونای) امری (سرمربی پاری‌سن‌ژرمن) بدهم. همه بازیکنان ما باید حرفه‌ای باشند و بدانند که ورزش ممکن است آنها را در شرایطی شبیه آن چیزی که الان دارند، قرار دهد. اگر بارسلونا تا الان نیازمند بازگشتی اینچنین نشده به خاطر این است که ما عموماً در بازی‌های دور رفت‌مان خوب نتیجه گرفته‌ایم.

انریکه ابراز امیدواری که حمایت پرشور هواداران بارسلونا در نوکمپ کار را برای میهمان فرانسوی سخت و شانس پیروزی بارسا را افزایش دهد.

وی تأکید کرد: هر بازی فوتبال نیازمند یک مدیریت خوب از نظر احساسی است و این بازی هم از هر بازی دیگر بیشتر نیازمند چنین مدیریتی است. بازیکنان ما باید آرام باشند اما هواداران تا می‌توانند باید پرشور و پرهیجان باشند. نوکمپ برای بازی فردا شب باید از 20 دقیقه مانده به آغاز بازی شب دیگ زودپز باشد. ما به حمایت و هیجان هواداران‌مان نیاز داریم.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن از ساعت 23:115 به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید