کمالوند: بازی ما و پدیده تحت الشعاع اشتباهات داوری قرار گرفت

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به انتقاد از داوری دیدار تیمش مقابل پدیده پرداخت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  فراز کمالوند پس از شکست تیمش مقابل پدیده خراسان اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود اما تحت الشعاع اشتباهات داوری قرار گرفت. نمی‌خواهم شکست تیمم را به گردن داور بیندازم. فوتبال جذابیتش به همین بردها و باخت‌هاست، اما به نظر می‌رسد حسین زرگر با اشتباهاتی که در دیدارهای گذشته داشته و با محرومیت‌هایی که مواجه شده کمی تمرکزش را از دست داده است و این محرومیت‌ها روی کار این داور تأثیر گذاشته است.

وی در ادامه افزود: من فقط به دو صحنه از اشتباهات او را می‌گویم و خودتان قضاوت کنید. اول پنالتی ما که هدر رفت باید صددرصد دوباره تکرار می‌شد. چون دروازه‌بان حریف کاملاً از خط دروازه بیرون آمده بود. در صحنه دیگر هم روی ضربه کرنر دفاع پدیده کاملاً بازیکن ما را بغل کرده بود. به نظرم بیشتر تصمیمات زرگر در این مسابقه اشتباه بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد همچنین تصریح کرد: این برد را به تیم پدیده و مجموعه این باشگاه تبریک می‌گویم. در لیگ امسال سابقه نداشته ما سه گل دریافت کنیم. در این بازی هم اگر توپ‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد، حداقل می‌توانستیم یک امتیاز را بگیریم. تیم پدیده سه توپ روی دروازه ما آورد و سه بار هم موفق به گلزنی شد. نمی‌خواهم پیروزی تیم پدیده را زیر سؤال ببرم. من از همه بازیکنانی که در زمین داشتم توقع این را داشتم که بازی را برگردانند و به مساوی بکشند. تا آستانه این امر هم پیش رفتیم، اما نشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید