میثاقیان: به زور سرمربی سیاه‌جامگان شدم!

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد تأکید کرد، در مدت حضورش در این تیم تنها روی تقویت و ترمیم روحیه بازیکنان کار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره شما را می‌بینم. قلباً شما را دوست دارم. رسانه‌ها زحمت زیادی برای فوتبال ایران می‌کشند و امیدوارم همیشه موفق باشند.

وی در مورد بازی با استقلال تصریح کرد: همه چیز واضح است. ما هشت بازی دیگر تا پایان لیگ داریم و تعداد بازیکنان‌مان کم است. آنها با توجه به مشکلاتی که باشگاه داشت تا به حال خوب تحمل کرده‌اند.

سرمربی سیاه جامگان مشهد با اشاره به مشکلات مالی تیم سیاه‌جامگان تصریح کرد: چندین سال است که با آقایان عباسی دوست هستم. تیم‌داری به صورت خصوصی خیلی سخت است. نمی‌خواستم به این تیم بیایم، اما به دلیل اینکه در جوار امام رضا (ع)‌ باشم و درخواستی که مردم از من داشتند به زور آمدم. ان‌شاءالله خدا کمک کند تا تیم را در لیگ برتر نگه داریم. سیاه‌جامگان نمایی از ابومسلم را دارد و مردم گفتند این تیم ابومسلم است و از من خواستند که به اینجا بیایم. فردا با تیمی بازی داریم که مربی آن را پیش از این به عنوان یک فوتبالیست خوب می‌شناختم. در کلاس‌های مربیگری با او بودم و نمی‌دانم از من تعریف کرده یا نه، اما من در کلاس‌ها به وی علاقه پیدا کردم!

میثاقیان خاطرنشان کرد: استقلال تیمی تاکتیکی است و بازیکنانش خوب می‌دوند. می‌دانم که فردا بازی خوبی خواهد شد. بچه‌های ما باانگیزه هستند. خودم وقتی بازیکن بودم همیشه نقشه می‌کشیدم که برابر استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشم، چرا که دیدار با این دو تیم شور و شوق عجیبی می‌دهد. امیدوارم بتوانیم در مقابل استقلال برنده شویم.

وی در مورد اینکه منصوریان ابراز نگرانی کرده که تاکتیک سیاه‌جامگان برای بازی فردا مشخص نیست، گفت: اگر گواردیولا هم از منچسترسیتی به سیاه‌جامگان بیاید 48 ساعته نمی‌تواند کاری کند. من در این مدت روی بحث روحی و روانی کار کردم، چرا که می‌دانستم بچه‌ها اذیت شده بودند. البته آنها از لحاظ روحی چند درصد بهتر شدند. خداداد عزیزی برای سیاه‌جامگان زحمت کشیده و در این مدت اذیت شد. کار کردن در این شرایط سخت است. ما زمانی نداریم، اما امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در ادامه مسابقات انجام دهیم.

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی براینکه آیا آبگوشت خوردن بازیکنان نیز یکی از راه‌های تقویت روحی روانی آنهاست، گفت: آبگوشت ارزان‌تر از دیگر غذاهاست و به همین دلیل این کار را کردیم. در مشهد شیشلیک می‌دهند، اما آبگوشت ارزان‌تر است.

میثاقیان در مورد مشکلات مالی سیاه جامگان عنوان کرد: خداداد راست می‌گوید که یک ریال هم نگرفته و من هم رایگان آمده‌ام. ما و عباسی در ابومسلم بزرگ شدیم و مشکلات تیم را می‌دانیم آنها در سیاه جامگان پول داشتند اما مدیریت نکردند. شک نکنید بهتریم مربی دنیا هم بیاید نمی تواند کاری کند. من چون در این تیم حضور داشتم و شرایط را می دانستم آمدم.

وی در مورد اینکه در برنامه 90 داستان او و برج میلاد دوباره تکرار شد، گفت: این بار به طبقه اول برج میلاد می‌روم. فکر نمی‌کنم کار دیگر به برج برسد و امام رضا (ع) کمک خواهد کرد تا این تیم در لیگ بماند.

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد در مورد اینکه آیا تضمینی داده که سیاه‌جامگان را در لیگ حفظ کند یا نه، گفت: اگر از ابتدای فصل بودم شاید تضمین می‌دادم، اما اکنون شرایط سخت است و هیچ‌کس نمی تواند صفر تا صد حرفی بزند. من تمام توانم را می‌گذارم و سه ماه وقت داریم که نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم.

میثاقیان در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاری مبنی براینکه به نظر می‌رسد فضای سیاسی در مشهد وجود دارد و برخی اعتقاد دارند این شهر تنها باید یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد، گفت: من 24 ساعت است که آمده‌ام و از این مسائل خبر ندارم. بهتر از مسئولان باشگاه سؤال بپرسید. از طرفی معلوم نیست که پدیده و سیاه‌جامگان در لیگ بمانند و یا بیفتند.

وی در مورد بحث حضور رمال و جادوگر در تیم سیاه‌جامگان گفت: ما را وارد این بازی‌ها نکنید.

سرمربی سیاه‌جامگان مشهد در پاسخ به پرسش دیگری‌ در مورد اینکه آیا در دوران مربیگری‌اش چیزی در مورد حضور جادوگر در فوتبال ایران شنیده است، گفت: من اصلاً چیزی نشنیده‌ام. مربیان خودشان جادو می‌کنند که تیمی را قهرمان کرده یا تیمی را می‌اندازند.

 

دیدگاه تان را بنویسید