حسینی: همه تلاشم را می‌کنم تا مقابل نفت به میدان بروم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل پیش با همین مصدومیت مواجه بودم و وقتی روی آن فشار آوردم باعث شد مدت‌ها دور از میادین باشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هواداران پرسپولیس این‌روزها سخت نگران این هستند که آیا کاپیتان تیم‌شان شرایط همراهی سرخپوشان در بازی با نفت را پیدا خواهد کرد یا نه. مطمئناً نبود سیدجلال در ترکیب اصلی سرخپوشان در هر بازی بیشترین ضربه را به این تیم می‌زند، به ویژه اینکه برانکو روی نیمکت بازیکنی در پست دفاع میانی ندارد که حداقل نیمی از توانایی‌های کاپیتان تیمش را داشته باشد. سید‌جلال درباره آخرین وضعیت خود و تیمش به سؤالات مطرح شده پاسخ داد که مشروح آن در زیر  می‌آید:

هواداران پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری نگران وضعیت شما هستند ... .
 کادرپزشکی بهتر می‌تواند در مورد وضعیتم اظهارنظر کند. به هر حال فعلاً روی پایم کار می‌کنم و سعی خواهم کرد به هر شکلی که شده خود را برای بازی با نفت تهران که به نظرم سخت‌ترین بازی فصل‌مان است، آماده کنم.

بازی کردن شما مقابل نفت تهران شاید به نوعی ریسک باشد، این‌طور نیست؟
 بله، حتماً در جریان هستید که فصل پیش هم با همین مصدومیت مواجه شدم. متأسفانه وقتی روی پایم فشار بیاورم مدت زیادی دور از میادین خواهم بود. به هر شکل باید همه جوانب را در نظر بگیرم. ان‌شاءالله که بتوانم هر چه زودتر شرایط بازی کردن را پیدا کنم.

شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
 ما دو بازی سخت و سنگین را مقابل تیم‌های قدری چون الوحده و الهلال پشت‌سر گذاشتیم. واقعاً شخصیت تیمی الهلال بالاست و حریف بسیار قدری برای ما در گروه به حساب می‌آید. الوحده هم تیم خوب و یکدستی بود که کمی غفلت از این تیم باعث شد دو گل دریافت کنیم، اما خدا را شکر به بازی برگشته و توانستیم در لحظات پایانی گل برتری را هم به ثمر برسانیم. این چهار امتیاز کسب شده در دو بازی سنگین خیلی خوب بود. الان هم که باید خود را برای سخت‌ترین بازی سال‌مان آماده کنیم. نفت با نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر کسب کرده به شرایط ایده‌آل رسیده است. تیم نفت از مربی سود می‌برد که شاگردانش را از نظر روحی و روانی خیلی خوب برای چنین بازی‌هایی آماده می‌کند. دایی روح بردن را به بهترین شکل در تیمش ترزیق کرده و باید از هر نظر خود را برای این دیدار فوق‌العاده سخت آماده کنیم.

در شرایط فعلی که پرسپولیس چند بازیکن خود را برای دیدار با نفت در اختیار ندارد آیا بازیکنان جوان آمادگی لازم را برای این بازی دارند؟
 پرسپولیس تیمی است که بازیکنان آن باید همیشه و در هر شرایطی در بهترین وضعیت خود باشند تا اگر به آنها فرصت داده شد نهایت استفاده را ببرند. در حال حاضر تیم در دوران حساسی به سر می‌برد و هر بازیکنی که به میدان می‌رود باید نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام دهد. ان‌شاءالله که بازیکنان جانشین بتوانند جانشین خوبی برای غایبان باشند. قطعاً ما بزرگ‌تر‌ها و همچنین اعضای کادرفنی نیز آنها را از نظر روحی و روانی آماده این بازی خواهیم کرد.

در شرایطی که تیم در حساس‌ترین روز‌های فصل خود به‌سر می‌برد، رامین رضاییان و علی علیپور با اشتباهات بچه‌گانه خود هم تیم را به حاشیه بردند و هم اینکه کاری کردند که سرمربی تیم تصمیم به اخراج آنها بگیرد، در این مورد صحبتی دارید؟
 من بعد از بازی با الوحده هم در مورد بازیکنان خاطی صحبت کردم. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. بازیکن پرسپولیس چه از نظر فنی و چه اخلاقی باید بهترین باشد و بداند که همه رفتار‌هایش زیر ذره‌بین است. برخورد لازم با هر دو بازیکن خاطی انجام شد و خدا را شکر نبود این نفرات در بازی با الوحده باعث نشد که نتیجه لازم را نگیریم و بازیکنان با تلاش فراوان از چالشی که با آن مواجه شدند سربلند بیرون آمدند. این برد بسیار با ارزش بود و حتماً دو بازیکن خاطی از کرده خود پشیمان شده‌اند. در کنار آن تنبیه در نظر گرفته شده برای این بازیکنان باعث شد بقیه نفرات تیم هم برای‌شان‌ تجربه شود که مسائل اخلاقی را رعایت کنند و مراقب رفتارهای خود باشند.

این‌روز‌ها دلمشغولی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس این است که آیا در لیست آینده تیم ملی قرار خواهند گرفت یا نه؟
 اجازه دهید در این مورد فعلاً اظهارنظری نداشته باشم. واقعاً شرایط تیم حساس است و همه روی بازی‌هایی که پیش‌رو داریم، تمرکز کرده‌ایم.

مقابل نفت تهران باید در ورزشگاهی به میدان بروید که زمین چمن مناسبی ندارد، به این موضوع فکر کرده‌اید؟
 به هر حال ورزشگاه تختی محل میزبانی تیم نفت از حریفانش است و چاره‌ای نداریم جز اینکه در این ورزشگاه به مصاف آنها برویم. البته حق مسلم نفتی‌هاست که از میزبانی خود استفاده کنند و فقط امیدوارم شرایط این زمین نسبت به قبل بهتر شده باشد تا هر دو تیم بتوانند یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را ارائه دهند.

پیغامی برای هواداران پرسپولیس ندارید؟
 قبل از هر چیز از حمایت‌های بی‌دریغ هواداران‌مان تشکر ویژه می‌کنم. مخصوصاً از تماشاگرانی که در امارات ما را تنها نگذاشتند و در تمام طول بازی حتی یک ثانیه هم دست از حمایت از تیم بر نداشتند. در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری به حمایت هواداران خود نیاز داریم و امیدوارم فردا آنها مثل همیشه بهترین استقبال را از بازی داشته باشند و بتوانیم با حمایت‌شان یک نتیجه خیلی خوب کسب کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید