بارسلونا و رئال مادرید بیشترین هدایا را به داوران می دهند

پس از ادعای رئیس باشگاه ویارئال در مورد مسائل داوری دیدار با رئال مادرید، که یک تاجر ثروتمند اسپانیایی به نام فرناندو رویگ است، جنجال و بحث های زیادی در فوتبال اسپانیا به وجود آمد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، طبق گفته رئیس باشگاه ویارئال، داوران مسابقه پس از بازی با هدایایی از سوی باشگاه رئال مادرید ورزشگاه را ترک کرده اند و طبق ادعای او، این هدایا بی ارتباط با پنالتی جنجالی گرفته شده به سود تیم مادریدی نبوده است. اما اهدای یادگاری های کوچک مثل نشان های تیم، پرچم، خودکار و از این قبیل چیز ها برای داوران مسابقه اتفاق غیرمعمولی در فوتبال اسپانیا نیست.

رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیداد معمولاً از این دست هدایا به داوران می دهند، همینطور تصاویر ویدئویی حاکی از آن است که باشگاه ویارئال هم چنین کاری انجام داده است. لازم به ذکر است که سخنگوی باشگاه بارسلونا، جوزپ ویوس، گفته که آنها در دیدار های خارج از خانه هیچ هدیه ای به داوران نمی دهند.

در مورد رئال مادرید، داوران مسابقه معمولاً برنابئو را با چیز هایی بیشتر از قلم و خودکار ترک می کنند. آنها یک پیراهن مخصوص با نام حک شده خود در پشت آن و تاریخ مسابقه دریافت می کنند. به عنوان یک قانون کلی، باشگاه ۵ کیف دستی برای ۴ داور مسابقه و نماینده بازی آماده می کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید