اسمیت: ورزشگاه سن‌پترزبورگ دید فوق‌العاده‌ای دارد

مدیر دپارتمان مسابقات و رویدادهای فیفا گفت: در هر جای ورزشگاه سن‌پترزبورگ بنشینید دید فوق‌العاده‌ای به زمین دارید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، کالین اسمیت به همراه هیئت ویژه‌ای از سوی فیفا در در روسیه به سر می‌برند تا آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه‌های میزبان جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 در این کشور را مورد ارزیابی دقیق قرار دهند.

اسمیت پس از بازدید از ورزشگاه سن‌پترزبورگ به شبکه آر اسپورت روسیه گفت: در هر بخشی از ورزشگاه احساس خاصی خواهید کرد. در هر جایی از ورزشگاه که بنشینید دید خوب و فوق‌العاده‌ای به زمین دارید. این همان اتمسفر خاص ورزشگاه سن‌پترزبورگ است.

مدیر دپارتمان مسابقات و رویدادهای فیفا درباره وضعیت ورزشگاه سوچی که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تاخیر در آماده‌سازی آن در زمان تعیین شده منتشر شد اظهار داشت: طرح روشن و دقیقی برای تکمیل آماده‌سازی ورزشگاه‌ها و سازماندهی آنها وجود دارد. ما تمامی تضمین‌ها را برای هر ورزشگاهی که در زمان مقرر تحویل داده شوند دریافت کرده‌ایم. ما دو روز دیگر به سوچی خواهیم رفت و با هم این تضمین‌ها را می‌بینیم.

جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال 1396 با حضور8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، کازان، سوچی و سن‌پترزبورگ برگزار خواهد شد. روسیه همچنین میزبان جام‌جهانی 2018 میلادی با شرکت 32 تیم است که در 12 ورزشگاه 11 شهر این کشور برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید