پیکه: تا زمان مرگ از انریکه حمایت خواهیم کرد

جرارد پیکه ضمن اعلام این موضوع که انریکه بارسلونای نا آماده را احیا کرد و به سوی کسب ۳گانه هدایت کرد، از این مربی اسپانیایی حمایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، پس از شکست سنگین بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، انتقادات گسترده ای از لوییز انریکه صورت گرفت، همچنین نمایش ضعیف آبی اناری ها در دیدار خود در رقابت های لالیگا باعث شد تا انتقادات از لوییز انریکه افزایش یابد تا جایی که برخی از خبرگزاری ها گزینه های جانشینی او را نیز معرفی کردند.

با این حال مدافع اسپانیایی بارسلونا بار دیگر به عنوان سخنگوی این باشگاه ظاهر شد و در کنفرانس خبری که روز دوشنبه برگزار کرد در خصوص شرایط بارسلونا و سرمربیگری انریکه توضیح داد: لوییز انریکه ما را از شرایطی بحرانی به سوی کسب سه گانه هدایت کرد، می دانم که فوتبال و هواداران فوتبال حافظه خوبی ندارند اما دوست دارم تا کارهای مثبتی که لوچو برای ما انجام داده است را یادآوری کنم. نمی توانم باور کنم که چگونه هواداران این دست آوردها را از یاد برده اند، او نه تنها به عنوان مربی، به عنوان بازیکن نیز کمک های بزرگی به بارسلونا کرده است. نمی توانم باور کنم که علیه تیم سوت های اعتراضی کشیده می شود. تا زمان مرگ از انریکه حمایت خواهیم کرد. با یکدیگر متحد خواهیم بود و سعی خواهیم کرد شرایط بهتری را در ادامه فصل داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید