حسینی: من فقط جواب توهین رحمتی را دادم/ چه قانونی می گوید بازیکن اخراج شده دوباره به زمین برگردد؟!

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: رحمتی به من توهین کرد و من هم جوابش را دادم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جلال حسینی درباره دربی اظهار کرد: همه دیدیند که بچه های ما چگونه بازی کردند. ما یک بازی هجومی داشتیم. بازی خیلی خوبی بود اما متاسفانه باختیم. می توانستیم ببریم.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری اش با مهدی رحمتی گفت:چیزی خاصی نبود. رحمتی به من توهین کرد و من هم جوابش را دادم. چه قانونی اجازه می دهد او بعد از اخراج به زمین بیاید و توهین کند؟ شما اگر دوباره نگاه کنید می بینید که او بود که پرید. من اصلا کاری به او نداشتم. مگر بازیکن بعد از اخراج می تواند وارد زمین شود. من سوال دارم. آیا این امکان دارد؟ 

حسینی پرسپولیس گفت: ضربه شدیدی به سر انصاری خورد و الان او در رختکن است. خودم هم نمی دانم حالش چطور است؟

وی خاطرنشان کرد متاسفانه تیم حریف فوتبال بازی نمی کرد. استقلال شرایطی متفاوت با ما داشت. بچه های ما تحت فشار بودند. آنها 9 نفره در دفاع بودند. امروز سه توپ آمد و سه گل خوردیم که نشان می دهد دفاعمان خوب نبوده است اما بچه ها خیلی تلاش کردند. شما موقعیت های ما را شمردید؟

مدافع پرسپولیس درباره غیبت کامیابی نیا اذعان داشت: اگر آنالیز بازی را انجام دهید می بینید که بچه ها چه بازی خوبی کردند. حتی در غیاب کامیابی نیا.

حسینی تصریح کرد: ما فقط یک هدف داریم و امروز هم برای هدفمان جنگیدیم. ما با تمام وجود هجومی بازی می کنیم. امروز بازی مان تمام شد و بازی سختی با تیم همیشه مقتدر سپاهان داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید