عابدزاده: در هیچ دربی نباختم/ خوشحالم هنوز از این بازی استقبال می شود

دروازه بان اسطوره ای سرخابی ها از نباختن هایش در دربی ها با پیراهن هر دو تیم می گوید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ احمدرضا عابدزاده درباره دربی هایی که در آن حضور داشته، اظهار داشت: من در هر 2 تیم به میدان رفتم. من 13 بار در دربی به میدان رفتم و هیچ وقت نباختم. به نظرم آن دوره که من به میدان می رفتم، مردم خیلی خوشحال بودند. استقلال و پرسپولیس 2 تیم بزرگ فوتبال ما هستند و امیدوارم مردم از بازی امروز لذت ببرند و در نهایت برای تیم ملی ما هم مفید باشد. 83 بازی تا به حال میان 2 تیم برگزار شده و خیلی خوشحالم که مردم هنوز هم از این بازی استقبال می کنند.

وی افزود: خیلی مهم است 2 تیم از کادر مدیریتی، مربیان و بازیکنان خوبی برخوردار باشند. استقلال و پرسپولیس از گذشته تیم های مردمی بودند و هنوز هم به خاطر شادی این هواداران به کار خود ادامه می دهند.

دروازه بان اسبق استقلال و پرسپولیس در پاسخ به این سوال که خاطره ای در ذهنش از این بازی دارد، تصریح کرد: همیشه چه زمانی که در استقلال بودم و چه پرسپولیس، یادم می آید که 2 روز قبل از مسابقه استرس سنگینی در تیم بود. در پرسپولیس که بودم، در ورزشگاه کارگران تمرین می کردیم و 2 هزار نفر پشت نرده ها می آمدند و تمرینات ما را نگاه می کردند. حتی 2 روز قبل از بازی به هتل می رفتیم تا بتوانیم جوابگوی انتظارات مردم باشیم. 

عابدزاده در پایان گفت: من الان در جریان شرایط 2 تیم نیستم اما امیدوارم امروز 2 تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند تا مردم مثل قدیم لذت ببرند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید